UniCredit a lansat pentru pasionaţii sportului rege un micro-site dedicat UEFA Champions League

UniCredit Group, partenerul oficial al UEFA Champions League, vine în întâmpinarea pasionaţilor sportului rege prin lansarea unui micro-site dedicat celei mai importante competiţii europene inter-cluburi.Disponibil in 7 limbi oficiale, printre care şi limba română, microsite-ul conţine rezultate şi ştiri din cadrul competiţiei, actualizate în timp real. Pe lângă importanta sursă de informaţii pentru iubitorii fotbalului, microsite-ul le prezintă celor interesaţi totul despre p

UniCredit Group, partenerul oficial al UEFA Champions League, vine în întâmpinarea pasionaţilor sportului rege prin lansarea unui micro-site dedicat celei mai importante competiţii europene inter-cluburi.

Disponibil in 7 limbi oficiale, printre care şi limba română, microsite-ul conţine rezultate şi ştiri din cadrul competiţiei, actualizate în timp real. Pe lângă importanta sursă de informaţii pentru iubitorii fotbalului, microsite-ul le prezintă celor interesaţi totul despre parteneriatul Grupului UniCredit cu UEFA Champions League şi despre prima etapă a acestuia numită Trophy Tour.

Trophy Tour reprezintă iniţiativa Grupului UniCredit de a oferi fanilor competiţiei şi nu numai acestora, posibilitatea de a vedea în ţara lor trofeul pe care fiecare fotbalist visează sa îl câştige măcar o dată în carieră.

Caravana Trophy Tour va purta cupa UEFA Champions League în cinci ţări reprezentative din Europa: Italia – Milano (16-20 septembrie), Croaţia – Zagreb (25-26 septembrie), România – Bucureşti (3-4 octombrie), Ungaria – Budapesta (10-11 octombrie) si Bulgaria – Sofia (17-18 octombrie).

România este singura ţară în care cupa va fi putea fi admirată în şase oraşe: Arad (28 septembrie), Timişoara şi Sibiu (29 septembrie),  Braşov (30 septembrie), Piteşti (1 octombrie) şi Bucureşti (3-4 octombrie).

 „UniCredit Ţiriac Bank le oferă românilor posibilitatea unică de a vedea trofeul UEFA în oraşele lor şi de a intra în atmosfera efervescentă a celei mai importante competiţii fotbalistice din Europa”, a declarat Anca Nuţă, Ad-interim Identity & Communication Director în cadrul UniCredit Ţiriac Bank.

Informaţii detaliate legate de traseul trofeului UEFA Champions League pot fi citite pe noul micro-site dedicat celei mai galonate competiţii de fotbal inter-cluburi.

La 1 iulie 2009, UniCredit Group a devenit sponsor oficial al UEFA Champions League pentru următoarele trei sezoane (2009-2012). Acest parteneriat marchează asocierea dintre un grup bancar cu tradiţie în Europa şi cea mai importantă organizaţie europeană de fotbal.
Grupul UniCredit se situează printre cele mai puternice grupuri financiare europene, fiind prezent pe continent în 22 de ţări şi având reprezentanţe pe alte 27 de pieţe, având un număr total de peste 40 de milioane de clienţi, mai mult de 10.200 de sucursale şi aproximativ 174.000 de angajaţi la sfârşitul anului 2008.

În Europa Centrală şi de Est (ECE), Grupul deţine cea mai mare reţea bancară internaţională, cu mai mult de 3.400 de sucursale şi puncte de lucru, în care aproximativ 78.000 de angajaţi deservesc peste 28 de milioane de clienţi.

Grupul este operaţional în următoarele ţări din ECE: Azerbaidjan, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Kazahstan, Kurdistan, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia şi Ucraina.