UniCredit Group aduce trofeul UEFA Champions League la Bucureşti

UEFA Champions League Trophy Tour prezentat de UniCredit îşi încheie traseul din România, prin escala de azi din Piaţa Constituţiei, în centrul Bucureştiului, unde Trofeul va fi expus publicului pentru încă două zile. De astăzi până pe data de 4 octombrie, publicul bucureştean va avea acces la Trophy Tour Village, un spaţiu expoziţional inedit, care recreează atmosfera celei mai prestigioase competiţii fotbalistice inter-cluburi, un spaţiu în care este expus trofeul din arg

UEFA Champions League Trophy Tour prezentat de UniCredit îşi încheie traseul din România, prin escala de azi din Piaţa Constituţiei, în centrul Bucureştiului, unde Trofeul va fi expus publicului pentru încă două zile.

De astăzi până pe data de 4 octombrie, publicul bucureştean va avea acces la Trophy Tour Village, un spaţiu expoziţional inedit, care recreează atmosfera celei mai prestigioase competiţii fotbalistice inter-cluburi, un spaţiu în care este expus trofeul din argint UEFA Champions League şi obiecte unice care au aparţinut unor fotbalişti celebri. Vizitatorii vor putea lua parte în cele două zile la numeroase concursuri cu premii. Fanii fotbalului ar putea chiar avea şansa de a-l întâlni pe ambasadorul UEFA Champions League pentru Trophy Tour în România, Helmut Duckadam, portar celebru la nivel mondial, listat în Guinness Book of Records pentru apărarea a patru lovituri de pedeapsă consecutive în finala Cupei Campionilor Europeni din 1986, contra Seviliei.

UEFA Champions League Trophy Tour a început pe 16 septembrie la Milano, a trecut prin Zagreb şi a intrat în Arad pe 28 septembrie, într-un seif din sticlă greu de 4 tone transportat de “trofeu-mobil”. Înainte de a ajunge la Bucureşti, a călătorit prin Timişoara şi Sibiu pe 29 septembrie, prin Braşov pe 30 septembrie şi Piteşti pe 1 octombrie. 

Reprezentanţi ai UEFA, UniCredit şi celebrul internaţional Helmut Duckadam au participat la conferinţa de presă care a precedat lansarea evenimentului din Piaţa Constituţiei, în Trophy Tour Village.

Răsvan Radu, Preşedinte Executiv UniCredit Ţiriac Bank, a declarat: “În cadrul sponsorizării de trei ani a UEFA Champions League, UniCredit este onorat să poată oferi cât mai multor români şansa de a vedea de aproape acest simbol al victoriei, pe parcursul unei săptămâni, în şase oraşe ale ţării. Românii vor avea cu siguranţă de câştigat din etapa 2009 a UEFA Champions League Trophy Tour”.

Helmut Duckadam, ambasador al UEFA Champions League Trophy Tour a subliniat: “Este prima dată după 23 de ani când am privilegiul să ridic trofeul UEFA Champions League, după victoria din Sevilia. E un moment excepţional pentru mine şi, sper, pentru mulţi dintre români.”

Philippe Le Floc’h, Director de marketing al UEFA a spus: „Prin sprijinul UniCredit şi al prezenţei sale puternice în Europa Centrală şi de Est, UEFA Champions League va continua să îşi promoveze brandul în regiune,  iar UEFA Trophy Tour este o iniţiativă cheie în acest sens”. Domnul Le Floc’h consideră parteneriatul ca fiind unul mutual benefic: „Credem, de asemenea, că fiind o competiţie sportivă de nivel înalt, vom avea, la rândul nostru, o contribuţie în creşterea recunoaşterii brandului UniCredit.”

Ca parte a iniţiativelor CSR din cadrul UEFA Champions League Trophy Tour, UniCredit Ţiriac Bank a donat peste 250 de echipamente sportive copiilor din echipele de fotbal ale unor şcoli din cele şase oraşe.

După Bucureşti, UEFA Champions League Trophy Tour va staţiona în Budapesta (Ungaria) pe 10 şi 11 octombrie, înainte de a-şi încheia călătoria la Sofia (Bulgaria) pe 17 şi 18 octombrie. Un al doilea grup de ţări va fi vizitat de trofeu în 2010, iar un al treilea grup în 2011.

Trophy Tour, care are în 2009 are de parcurs un traseu de peste 7.000 km, reprezintă una dintre principalele iniţiative din cadrul sponsorizării UEFA Champions League oferite pe durata a trei ani de către UniCredit Group, o acţiune strategică ce îi va permite să-şi sporească vizibilitatea ca grup bancar european, cu rădăcini puternice în 22 de ţări. Prin intermediul sponsorizării UEFA Champions League, UniCredit va urmări şi derularea unei serii de iniţiative sociale, în parteneriat cu comunităţile locale din ţările în care e prezent.

Grupul UniCredit se situează printre cele mai puternice grupuri financiare europene, fiind prezent pe continent în 22 de ţări şi având reprezentanţe pe alte 27 de pieţe, având circa 10.000 de sucursale şi peste 168.000 de angajaţi la sfârşitul 30 iunie 2009. În Europa Centrală şi de Est (ECE), Grupul deţine cea mai mare reţea bancară internaţională, cu mai mult 4.000 de sucursale şi puncte de lucru. Grupul este operaţional în următoarele ţări: Austria, Azerbaidjan, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Estonia, Germania, Italia, Letonia, Lituania, Kazahstan, Kyrgyzstan, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia, Ucraina şi Ungaria.