Producatorul de bunuri de larg consum Unilever a anuntat o crestere cu 58% a profitului net aferent celui de-al patrulea trimestru al anului, pana la 1,14 miliarde de euro (1,47 miliarde de dolari). In perioada similara a anului trecut, compania a inregistrat un profit de 721 milioane de euro. Vanzarile Unilever au crescut, la randul lor, cu 3 procente, pana la 10,2 miliarde de euro. Cu toate ca volumul vanzarilor a fost mai mic, majorarea preturilor a sustinut afacerile Unilever. In ceea ce pr
Producatorul de bunuri de larg consum Unilever a anuntat o crestere cu 58% a profitului net aferent celui de-al patrulea trimestru al anului, pana la 1,14 miliarde de euro (1,47 miliarde de dolari). In perioada similara a anului trecut, compania a inregistrat un profit de 721 milioane de euro.
Vanzarile Unilever au crescut, la randul lor, cu 3 procente, pana la 10,2 miliarde de euro. Cu toate ca volumul vanzarilor a fost mai mic, majorarea preturilor a sustinut afacerile Unilever.
In ceea ce priveste estimarile pentru anul in curs, Paul Polman, CEO-ul companiei, s-a abtinut sa comenteze, declarand ca este greu de preconizat o cifra exacta in conditiile crizei economice actuale.
Grupul Unilever este prezent si pe piata romaneasca prin intermediul subsidiarei Unilever South Central Europe, cu sediul central la Ploiesti, care coordoneaza activitatile din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia si Republica Moldova.
Sursa: Bloomberg