Cele două companii desfăşoară în România prima promoţie comună din retail care încurajează consumatorii să adopte un stil de viaţă sustenabil
Unilever South Central Europe şi Carrefour Romania derulează Campania “Împreună pentru o viaţă mai bună”, în perioada 30 august – 9 septembrie 2012, oferind cumpărătorilor premii prin care aceştia pot face mici schimbări pentru un stil de viaţă sustenabil. Astfel, consumatorii care achiziţionează 3 produse Unilever, în valoare de minim 30 lei, vor câştiga pe loc premii pentru casa lor: temporizatoare de duş, filtre de apă limitatoare de consum, becuri economice şi mii de produse Unilever. Mai mult, ei vor intra automat în tragerea la sorţi pentru a câştiga una dintre cele 10 biciclete Pegas.
Consumatorii care vor participa la această promoţie vor primi, în magazinele Carrefour, din partea echipelor Unilever, informaţii despre ce înseamnă un stil de viaţă sustenabil şi despre micile schimbări pe care le pot face acasă pentru a contribui la protejarea mediului şi, în acelaşi timp, pentru a face economii la bugetul familiei.
“Sustenabilitatea este în centrul strategiei noastre de business, din momentul în care procurăm materiile prime, până în momentul în care produsele noastre ajung la consumatori. Unilever este lider în domeniul sustenabilităţii la nivel mondial, iar prin acţiunile şi produsele noastre dorim să îi inspirăm pe oameni să adopte acele mici acţiuni, mici gesturi zilnice care, adunate, reprezintă o schimbare semnificativă pentru mediu,” a declarat Iulia Boancă, Home Care Category Manager USCE.
Brandurile Unilever participante în promoţie sunt: DERO, OMO, Coccolino, Cif , Domestos, Dove, Rexona, AXE, CLEAR, Brut, Signal, Impulse, Knorr, Delikat, Rama, Delma, BECEL, Hellmann’s , Lipton şi noul brand recent lansat de Unilever în România, Radox.
Promoţia se desfăşoară în toată reţeaua de hypermarketuri Carrefour din Bucureşti.