Topul 50 branduri fascinante este condus, în acest an, în premieră, de Porsche, după ce în 2012 şi 2011 lider a fost Ferrari (locul 2 în 2013), urmat de Heineken, Stella Artois, Burberry, Rom, Lamborghini, Calvin Klein, Jack Daniel’s şi Hugo Boss.
Potrivit cercetării, apetenţa românilor pentru un brand survine din responsabilitate (27%), provocare (21%), originalitate (20%), puterea brandului (16%), libertate (12%) şi carismă (4%).
Topul Brandurilor Fascinante – ediţia 2013 a fost realizat în decursul lunii iunie, pe un eşantion reprezentativ la nivel urban de 600 de repondenţi cu vârste între 18 şi 55 ani, prin metoda interviulu telefonic (chestionare CATI).
Unlock Market Research este o companie de cercetare de piaţă din România formată dintr-o echipă de 23 de profesionişti, specializaţi în sociologie, statistică-matematică şi marketing.
Începând din anul 2011, Unlock operează prin parteneri în Europa Centrală şi de Est, fiind prima companie de cercetare cu capital 100% românesc care a participat ca expozant la cel mai mare târg de cercetare de piaţă şi marketing din Europa – Insight Show Londra, în 2011.
Sursa: Agerpres
Citește și: Românilor le place luxul pe roți. Cel de ocazie
Unlock Market Research: Românii continuă să fie fascinaţi de branduri de lux şi în 2013
23 iulie 2013, 14:39
Ultima modificare în 23 iulie 2013, 17:39
Branduri precum Porsche, Ferrari, Burberry sau Hugo Boss se află, în 2013, în topul preferinţelor românilor, cea mai importantă componentă a acestor alegeri fiind dată, în proporţie de 27%, de responsabilitatea mărcii, conform clasamentului întocmit de Biz şi compania de cercetare de piaţă Unlock Market Research.
Etichete: burberry,
calvin klein,
heineken,
hugo boss,
porsche,
stella artois
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook