Retaileurl online FashionUP face o mișcare strategică prin lansarea categoriei de parfumuri și produse cosmetice. Toate cele peste 7.000 de produse listate reprezintă peste 200 de branduri, între care Lancome, Dolce&Gabbana, Chanel, Dior, Hermes, Nina Ricci și Moroccanoil.
„Primăvara acestui an aduce o premieră prin intrarea pe segmentul de beauty. Piața cosmeticelor este în continuă expansiune, la fel ca obiceiul tinerelor de a face cumpărături online. Tocmai de aceea, estimăm vânzări de 500.000 de euro pe acest segment în primul an”, a declarat Mira Anghelescu, COO FashionUP.
Pentru că martie e luna femeilor, retailerul a anunțat reduceri de până la 70% la produsele din noua secțiune. Magazinul a fost lansat în 2009, cu scopul de a deveni primul mall online românesc.
Anul trecut, compania a achiziționat lsite-ul PiuStyle.com, care va fi varianta pentru piața italiană a FashionUP.
“Este o provocare să intrăm pe piața din Italia, mai ales pentru că este de 15 ori mai mare decât cea din România: ultimele estimări ale pieței online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pe 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, a declarat atunci Alin Stanciu, fondator și CEO FashionUP.