KiK, unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, cu o rețea de peste 3.500 de magazine în Europa, a inaugurat primul său magazin din România, la Oradea, în urma unei investiții de peste 150.000 de euro.
Odată cu intrarea pe piața din România, KiK țintește extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unități până la finalul anului 2018. Compania vizează expansiunea în orașe cu populație de minimum 15.000 de locuitori, dar și în orașe mari, cum ar fi București. Următoarele deschideri anul acesta sunt planificate în Piatra Neamţ, Botoşani, Sighetu Marmaţiei și Brăila. Magazinele KiK includ o gamă variată de produse, de la haine de calitate germană pentru toate vârstele și mărimile, până la articole decorative pentru casă, accesorii, jucării și produse de papetărie. Obiectivul discounterului german este ca produsele KiK să ajungă în fiecare dulap de haine din Europa.
„Astfel, la KiK fiecare client poate achiziționa o ținută completă cu mai puțin de 150 de lei”, a declarat Raluca Hartmann, Director General, KiK România.
Brandul este prezent și în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croația, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia și, din 2018, în România.
Un alt retailer german care îşi pregăteşte intrarea pe piaţa locală este Aldi. Compania ar putea crea o reţea de magazine de la zero, deşi surse din piaţă spun că nemţii ar putea prelua magazinele Penny Market.