„Din interacțiunea constantă cu clienții am ajuns să cunoaștem foarte bine situațiile cu care se confruntă, una dintre ele fiind resursele importante pe care o firmă trebuie să le aloce pentru achiziții. Ne-am dat seama că noi putem face legătura dintre companii și furnizori, că putem fi o verigă importantă în această zonă și am decis să ne implicăm cu toată energia în acest proiect.”, a declarat Elena Pap, director general Up România. Up Achiziții este, așadar, locul de întâlnire al companiilor cu furnizorii, un spațiu în care Up aduce față în față cererea și oferta.

Platforma Up Achiziții simplifică și eficientizează activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind că acestea vor primi o singură factură la contractarea de produse și servicii multiple, nu vor mai fi obligate să aloce resurse umane pentru a centraliza ofertele furnizorilor și pentru a plasa comenzi, iar plățile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului.
De cealaltă parte, furnizorii nu se mai confruntă cu o piață greu de accesat. „Pentru început, furnizorii vor fi din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică și papetărie,  dar ne vom dezvolta și pe segmentul benzinăriilor, asigurărilor și abonamentelor medicale. Important de menționat este că am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienții platformei Up Achiziții, care pot ajunge la 60%, în funcție de serviciile și volumele achiziționate”, a menționat Elena Pap.