UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu din lume, a încheiat T1 2016 cu rezultate în creştere faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Numărul clienţilor şi al abonamentelor au crescut ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veniturilor. Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 168,6 milioane lei, ceea ce reprezintã o creştere cu 9,7% faţã de aproape 153,7 milioane RON în trimestrul I al anului trecut. Ĩn dolari, veniturile companiei în T1 2016 sunt de 41,4 milioane dolari, comparativ cu 38,9 milioane dolari în T1 2015.
La 31 martie 2016 numărul total de servicii deţinute de clienţii UPC era de 2.150.700, în creştere cu peste 11% faţă de T1 2015 (223.200 RGU noi). La sfârşitul trimestrului I 2016, UPC România are un numãr total de 1.245.100 clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 67.300 noi clienţi.
O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a adăugat 56.600 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezintă o creştere anuală de aproximativ 13%. La 31 martie 2016, UPC oferă servicii de internet către 500.600 de clienţi, depãşind o bornã importantã: o jumatate de milion de case care au internet de mare vitezã Fiber Power de la UPC.
În trimestrul I, UPC a atras peste 13.500 noi abonamente de televiziune digitală, ceea ce face ca la 31 martie totalul pe acest segment să fie de 606.700. Creşterea anuală pe acest segment este de 9% (aproximativ 50.000 de noi abonaţi). Peste 68% dintre clienţii de televiziune UPC sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, peste 35% beneficiază de calitatea televiziunii HD.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anualã de peste 32%, în trimestrul I 2016, compania având o bază de aproximativ 415.600 clienţi cu servicii de telefonie.