UPC a câştigat 57.000 de clienţi

UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu din lume, a înregistrat în anul 2015 venituri de peste 633 milioane lei, cu 9,2% mai mari decât în 2014. La 31 decembrie 2015 numărul de servicii deţinute de clienţii UPC era de 2.127.500, în creştere cu peste 10% faţă de anul 2014 (peste 202.300 RGU noi).

Eforturile companiei în anul 2015 s-au concentrat pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale, cu aproximativ 300.000 de noi case, reprezentând o creştere de aproximativ 13% faţă de anul 2014. De asemenea, ĩn anul 2015 UPC a adãugat ĩn portofoliu peste 37.000 de servicii de televiziune şi internet prin preluarea reţelelor unor operatori locali din judeţele Prahova şi Suceava.

Compania şi-a mãrit baza de clienţi ĩn T4 2015 la 1.243.300, reprezentând o creştere de 4,8% faţă de T4 2014 si de 3% fata de T3 2015.

Internetul de la UPC a înregistrat o evoluţie anuală semnificativă, de aproximativ 13% în 2015, compania câştigând peste 55.000 noi abonamente Fiber Power. La 31 decembrie 2015, UPC oferea servicii de internet către 488.800 de clienţi, iar peste 70% dintre acestia au şi Wi-Fi de la UPC. Ĩn T4 2015 am lansat UPC CONNECT BOX, noul modem oferind clienţilor cea mai bunã experienţã Wi-Fi ĩn toatã casa şi viteze de pânã la 500 Mbps chiar şi prin Wi-Fi.

Televiziunea digitalã a adus companiei un plus de 44.800 de abonamente în 2015, reprezentând o creştere anualã de peste 8%, ceea ce face ca la 31 decembrie 2015 totalul pe acest segment să fie de 593.200. La sfârşitul anului 2015, aproximativ 26% din clienţii UPC de televiziune digitalã (peste 155.000), beneficiazã şi de televiziune HD.

Cu o creştere semnificativã se evidenţiazã şi segmentul de telefonie fixã, unde am depãşit pragul de 400.000 de clienţi la sfârşitul lui 2015.

Veniturile nete ale UPC România au crescut în 2015, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în USD: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de aproape 10%: 633,3 milioane lei în 2015 faţă de 580,2 milioane lei ĩn 2014 şi respectiv 544,7 milioane lei ĩn 2013.

“Investiţiile constante în inovaţie şi ĩn extinderea reţelei actuale au dus la creşterea bazei de clienţi şi a veniturilor UPC ĩn 2015. Ĩn 2016, rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară. Acest efort este susţinut şi de planul de investiţii, iar în acest an avem planificate peste 50 de milioane de euro, atât pentru lansarea de noi servicii digitale, cât şi pentru extinderea şi creşterea capacitãţii  reţelei noastre”, declară Robert Redeleanu, CEO UPC România.