UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, a încheiat trimestrul I 2017 cu rezultate în creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.
Noile abonamente de internet de mare viteză şi cele de televiziune digitală au susţinut creşterea totală a companiei în T1 2017, UPC investind semnificativ în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale. La sfârşitul lui martie 2017, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 2.877.000 de gospodării din România, reprezentând o creştere anuală de aproape 10%.
Creşterea numărului de abonamente (RGU) confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România. Numărul abonamentelor a ajuns la un total de 2.291.100 la sfârşitul primului trimestru, pe toate segmentele: televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de 140.400 de abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani. Peste 70% dintre clienţii UPC de televiziune sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, aproape 50.000 au ales deja media-box-ul inovator HORIZON, recent lansat, care oferă o experienţă de televiziune complet nouă clienţilor noştri. Rata rapidă de adopţie a modem-ului nostru Wi-Fi de ultimă generaţie continuă, peste 40% dintre clienţii UPC de internet având acasă modemul Connect Box. De asemenea, din ce în ce mai mulţi clienţi utilizează aplicaţiile companiei şi serviciile din afara casei (My UPC, Wi-Free, Horizon Go), ca parte a experienţei complete UPC. Veniturile în lei ale UPC România au crescut cu aproape 6% comparativ cu perioada similară a anului trecut, de la 168,6 milioane lei în T1 2016 la 178,4 milioane lei în T1 2017.