UPC România a încheiat anul 2013 cu venituri de 140,3 milioane dolari, înregistrând creşteri pe toate segmentele în care activează: TV, Internet şi telefonie fixă. “O creştere de 8% pe an este o performanţă foarte bună. Am încheiat un an de care suntem mândri, avem o bază solidă pentru anul care a început, lucru foarte important pe o piaţă competitivă cum este România”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.
Compania a înregistrat o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la sfârşitul anului 2013, la un număr de 1.842.900 abonamente. Comparativ cu 2012, baza de abonamente a crescut cu 109.000 RGU. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1.188.300 clienţi, în T4 2013 compania câştigând 28.000 noi clienţi, comparativ cu trimestrul anterior.
În T4 2013, UPC a atras peste 27.900 noi abonamente de televiziune, o creştere de aproape 8% faţă de trimestrul anterior. La sfârşitul lunii decembrie 2013, peste 15% din baza totală de televiziune digitală, peste 70.000 de clienţi, se bucura şi de TV HD. Toţi clienţii UPC de televiziune digitală au acces la minim 4 canale HD incluse în abonamentul standard. UPC este operatorul care oferă cea mai extinsă grila de canale HD prin cablu – până la 27 de posturi HD.
Pe segmentul de Internet, UPC a câştigat 20.000 noi abonamente în trimestrul al IV-lea şi a raportat o creştere de 5,6% faţă de trimestrul anterior. Creşterea anuală pe segmentul Internet este de 14,4% (un plus de peste 48.000 noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii decembrie 2013, UPC oferea servicii de internet către o bază de 381.000 de clienţi. 63% din totalul clienţilor de internet UPC se bucură de Fiber Power de mare viteză. De asemenea, peste 170.000 de clienţi beneficiază şi de soluţia de Internet Wireless.
În 2013, UPC a investit aproximativ 30 milioane de euro in infrastructură, ceea ce face ca reţeaua UPC sa fie robustă, capabilă să livreze viteze mari de internet. Această investitie a permis totodată oferirea de internet Fiber Power de mare viteză (peste 100 Mbps) în 33 de noi localităti în 2013. UPC România crede cu tărie în potenţialul de creştere pe acest segment şi în impactul pe care internetul în bandă largă îl are în economia ţării. Compania noastră promovează astfel accesul cât mai multor români la internet de mare viteză, contribuind la atingerea, de către România, a obiectivelor setate de Agenda Digitală.
În trimestrul al IV-lea 2013, peste 279.000 de abonaţi UPC beneficiază de servicii de telefonie, o creştere de 7,3% faţă de trimestrul anterior. Creşterea anuală pe segmentul de voce este de aproape 22% (peste 50.000 de noi abonamente).