UPC România, compania de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, a lansat, marţi, un nou concept de magazin care permite vizitatorilor să interacţioneze cu produsele şi unde clienţii primesc detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate (privind contul de abonat, factura etc). Primul magazin, care va fi deschis în data de 27 ianuarie, are o suprafaţă de aproximativ 130 mp şi este situat în Şoseaua Mihai Bravu Nr. 35. „Acest concept
UPC România, compania de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, a lansat, marţi, un nou concept de magazin care permite vizitatorilor să interacţioneze cu produsele şi unde clienţii primesc detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Primul magazin, care va fi deschis în data de 27 ianuarie, are o suprafaţă de aproximativ 130 mp şi este situat în Şoseaua Mihai Bravu Nr. 35.
„Acest concept de magazin s-a născut dintr-o analiză detaliată a obiceiurilor abonatilor noştri care interacţionau cu reprezentanţii punctelor noastre de lucru, în medie o dată la două luni, în special pentru plata facturilor. Ne-am dorit să transformăm acest proces într-unul proactiv, în care vechiul casier se transformă într-un consilier de relaţii cu clienţii bine pregătit, prietenos şi gata oricând să ofere soluţii şi răspunsuri la toate întrebarile primite”, a declarat Iulia Florea, Customer Relations & Retail Sales Director UPC.
Modul în care este amenajat magazinul permite vizitatorilor să interacţioneze cu produsele, în cadrul zonei „demo”, unde pot fi încercate cele mai noi produse şi servicii UPC (DVR, HD, WiFi, etc.). Clienţii au de asemenea la dispozitie touch-screen-uri prin care pot accesa singuri informaţiile de care au nevoie, acesta fiind un prim pas către implementarea serviciilor de self-care.
Nu se va sta mult la coadă
De asemenea, consilierii de vânzări UPC vor sta la dispoziţia clienţilor cu detalii referitoare la serviciile UPC şi informaţii personalizate (privind contul de abonat, factura etc).
Mai mult, graţie sistemului tehnic de administrare a timpului de aşteptare, traseul clienţilor în magazin va fi mult îmbunătăţit, iar perioada de aşteptare considerabil redusă. Sistemul funcţionează pe bază de numere de ordine, tip bonuri, pe care clientul le extrage dintr-un dispozitiv poziţionat la intrarea în magazin.
SURSA: UPC