UPC România a adoptat un nou logo, ca parte a unui proces de schimbare a imaginii, ce va avea loc la nivel mondial pentru întreaga companie.
Noul logo al UPC este reprezentat acum de o floare de lotus de culoare albastră, care doreşte să simbolizeze apropierea de oameni, după cum au precizat reprezentanţii multinaţionalei. Procesul de rebranding va cuprinde schimbarea însemnelor companiei, modernizarea centrelor de relaţii cu publicul, precum şi o nouă viziune de comunicare.
Potrivit Ralucăi Milin, directorul de marketing şi vânzări al UPC România, procesul de rebranding este complex şi nu vizează numai modificările de ordin vizual. Rebrandingul face parte dintr-un proces care va include modernizarea infrastructurii UPC, a centrelor de relaţii cu clienţii şi simplificarea modalităţilor de plată a facturilor. Pentru schimbarea vizuală la nivel intern, adaptarea centrelor de relaţii cu publicul şi campania media, UPC a alocat două milioane de euro, în timp ce modernizarea reţelei şi a sistemului de facturare va necesita investiţii de aproximativ 40 de milioane de euro.
Noua identitate a fost creată la nivel global de Venture Three şi a fost adaptată pentru piaţa românească de Foss Advertising şi Re:ply. România este a doua ţară din reţeaua UPC care adoptă noua identitate, după Olanda.