Premieră de la UPC

UPC România anunţă astăzi lansarea noului portofoliu, care introduce o premieră pe piaţa locală de servicii telecom, posibilitatea de personalizare a pachetelor, peste 1.000 de combinaţii fiind posibile.

“Încă din primăvară am studiat cum s-au schimbat nevoile consumatorilor. Nevoia de personalizare este din ce în ce mai mare. 84% dintre utilizatori nu vor să plătească pentru servicii pe care nu le consumă, iar 76% doresc un furnizor care să le ofere posibilitatea de a schimba structura abonamentului”, a declarat Robert Redeleanu, Chief Marketing Officer, UPC România.

Printre vedetele noului portofoliu se numară internetul Fiber Power 500 Mbps, pachetul tematic Smart, dedicat familiilor cu copii, dar şi noi pachete de telefonie ce includ convorbiri nelimitate pe fix şi mobil.

Internet

Pe segmentul internet, UPC anunţă lansarea produsului Fiber Power 500 Mbps, disponibil ĩn 8 oraşe – Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Ploieşti, Iaşi, Galaţi, Constanţa şi Alba Iulia. De acum clienţii pot opta pentru oferte cu viteze ĩncepând de la 60 Mbps şi până la 500 Mbps. Detalii despre Fiber Power 500 Mbps sunt disponibile aici. Pentru internetul de 500 Mbps viteza de upload este de 25 Mbps, iar pentru internetul de 200 Mbps viteza de upload este de 6 Mbps.

Televiziune

Ĩn ceea ce priveşte zona de televiziune, UPC introduce un nou pachet tematic, Smart, destinat familiilor cu copii. Această nouă opţiune include toate canalele pentru copii şi posturile documentare. Odată cu lansarea Smart, portofoliul de optiuni TV suplimentare oferite de UPC ajunge la 9. Totodată, UPC anunţă ĩnlocuirea abonamentului TV Familia cu pachetul de televiziune Optim ĩn format digital necriptat. Acest abonament include 51 de canale ĩn format standard şi 10 canale ĩn format HD, ce pot fi receptionate fără un echipament de decodare (mediabox). Chiria set top boxului HD a scăzut de la 10 lei la 5 lei pe lună.

Telefonie

Noi pachete de telefonie sunt acum disponibile ĩn portofoliul UPC, ele oferind clienţilor convorbiri nelimitate ĩn reţelele fixe şi ĩn reţelele fixe şi mobile, naţional şi către destinaţii din Europa.

Noul portofoliu prevede şi existenţa unor pachete predefinite, pe care clienţii şi le pot personaliza aşa cum doresc.