Bollywood TV, Bollywood Classic şi Bollyshow vor difuza anual cca. 3.000 de ore de conţinut nou.
“83% dintre români se uitã zilnic la televizor, iar 28% dintre ei au achiziţionat în 2011 pachete de programe suplimentare (potrivit raportului de cercetare “Atitudini şi obiceiuri de consum media. Percepţii privind CNA”). Este clar cã vorbim de un consum mare de conţinut media şi de gusturi diverse în materie de conţinut TV”, declarã Iulia Florea, COO UPC România.

Bollywood TV, oferă peste 3.000 de filme din industria cinematograficã indianã, care acoperã toate genurile: acţiune, dragoste, comedie, artã, Bollywood va difuza peste 2.500 de filme care s-au bucurat de succes şi în România, în anii ‘70-‘80, iar Bollyshow, al treilea canal din pachet, este un post de divertisment.   
Bollywood este produs de cãtre ISG, o companie ce a lansat canale tematice indiene în Orientul Mijlociu, Africa şi Canada şi care are licenţiate peste 9.000 de titluri de filme, zeci de seriale şi emisiuni şi peste 30.000 de clipuri muzicale.

Industria indianã de filme şi divertisment produce un numãr record de titluri în fiecare an – peste 1.000. Producţiile indiene sunt difuzate în peste 120 de ţãri, sunt traduse în 38 de limbi, iar companii de talie internaţionalã precum Disney sau Spielberg investesc în producţiile indiene.