UPC România, al doilea operator de televiziune pe piaţa locală, a lansat o ofertă clienţilor de televiziune analogică interesaţi de trecerea la un abonament digital care cuprinde Internet gratuit sau telefonie gratuită timp de un an.
UPC încearcă să ţină pasul cu RCS&RDS, care le oferă clienţilor UPC servicii gratuite până la expirarea contractului pentru a-i convinge să-şi schimbe furnizorul de servicii TV, şi vine cu o ofertă de nerefuzat
Astfel, în intervalul 28 mai – 31 iulie 2010 abonaţii vor primi o serie de facilităţi la plata pachetului achiziţionat pentru o perioadă de 6 până la 12 luni, dar şi un serviciu gratuit la alegere.
Orice client UPC care deţine oricare dintre pachetele de tip standard, 2Play sau 3 Play de televiziune analogică şi alege trecerea la televiziune digitală, va primi, la alegere, Internet gratuit sau telefonie gratuită timp de un an, pentru orice contract semnat pe 24 de luni.
Clienţii actuali de televiziune digitală vor putea alege opţiunea HD, oferită gratuit timp de un an, în baza contractelor pentru acest serviciu, semnate pe doi ani, în perioada promoţiei. În cazul contractelor cu durata de un an, opţiunea HD va fi gratuită timp de 6 luni. În a doua jumătate a contractului, după încheierea perioadei de gratuitate, abonaţii vor plăti pentru această opţiune 15 lei pe lună în plus faţă de pachetul iniţial.
Pentru clienţii noi de servicii analog, oferta de Internet sau telefonie gratuită va fi valabilă timp de trei luni, pentru contractele semnate în aceeaşi perioada de promoţie.
Liderul pieţei de cablu TV este RCS&RDS, cu 1,6 milioane de clienţi, fiind urmat de UPC cu un milion de clienţi.
SURSA: UPC