UPC România a înregistrat i în trimestrul al doilea o creştere a bazei de RGU, adăugând 17.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la 30 iunie 2012, de 1.655.000 de abonamente. Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut uşor în ultimele trei luni cu 1.100 noi clienţi. Astfel, compania a încheiat trimestrul al doilea 2012 cu un număr total de 1.147.200 clienţi (televiziune digitală, analogică şi prin satelit – DTH).

În T2 2012, televiziunea digitală prin cablu a înregistrat o creştere de 14.000 de abonamente sau 3,7%,comparativ cu primul trimestru al anului, însumând în acest moment 390.000 de abonaţi. UPC este compania cu cea mai extinsă şi variată grilă de programe TV, cea mai mare grilă de canale HD transmise prin cablu – 15, şi singurul operator care oferă abonaţilor conţinut 3D prin intermediul canalului High TV. Numărul de abonaţi HD ai UPC România a cunoscut o evoluţie spectaculoasă, ajungand la peste 35.000 la sfârşitul lunii iunie 2012.

Televiziunea prin satelit (DTH) a crescut cu 3.200 noi abonaţi în T2 2012, ajungând la 287.000 clienţi. Această creştere a fost susţinută şi de extinderea grilei de programe TV şi adăugarea a două noi posturi în format High Definition: Eurosport HD şi Eurosport 2 HD, cu ocazia Jocurilor Olimpice şi a Campionatului European de Fotbal, ediţia 2012.

Baza de clienţi pentru serviciul de televiziune analogică a înregistrat cea mai mică scădere de până acum, de 3,2% faţă de T1 2012, înregistrând 465.000 clienţi. Ritmul crescut de migrare a clienţilor la serviciul de televiziune digitală – care oferă o experienţă de vizionare cu mult mai bună şi opţiuni diverse precum HD, DVR, 3D, ghid electronic de programe şi control parental – a condus la înregistrarea unei creşteri uşoare a veniturilor în lei de 4,5% în T2 2012 comparativ cu T2 2011, respectiv de 2,6% în primul semestru al anului 2012, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Serviciile de Internet au înregistrat o creştere de 3,2% sau 9.600 abonaţi faţă de primul trimestru al anului, ajungând la un total de 306.400 abonaţi. Acesta fiind segmentul de piaţă cu cel mai mare potenţial de creştere şi în 2012, compania continuă să investească în reţeaua de date pentru a extinde zona de acoperire Fiber Power. În trimestrul al II-lea 2012, am lansat serviciul de Internet Fiber Power în locaţii noi ca: Sibiu, Reghin, Slobozia, Petroşani, Câmpina, Turda şi Câmpia Turzii. UPC oferă servicii Fiber Power 60 şi 120Mbps către aproape 75.000 de clienţi, reprezentând 25% din totalul clienţilor de internet. De asemnea, 47.000 de clienţi sunt abonaţi şi la soluţia de Internet wireless.

Creşteri se observă şi pe segmentul de telefonie fixă, unde, raportat la T1 2012, în al doilea trimestru al anului 2012 s-a înregistrat o creştere de peste 3% a numărului de clienţi, în prezent 206.600 de abonaţi beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC. Aceste rezultate se datorează introducerii, în pachetele 3Play, a diferitelor abonamente de telefonie cu minute incluse şi telefon DECT gratuit.
Conform celui mai recent raport publicat de ANCOM, la 31 iulie 2012, UPC este operatorul de telefonie cu cele mai multe numere portate din România, cu un total de peste 72.800 de numere. Astfel, UPC rămâne lider în ceea ce priveşte portabilitatea numerelor în România pe segmentul telefoniei fixe.

„Aceste rezultate confirmă flexibilitatea şi varietatea ofertelor şi pachetelor de servicii digitale create de UPC România. În acest an continuăm să investim în lansarea de noi aplicatii interactive de televiziune digitala, dar şi în extinderea acoperirii cu servicii de Internet Fiber Power şi rămânem consecvenţi angajamentului nostru de a deschide lumea digitală tuturor”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.

În ceea ce priveşte veniturile, aşa cum menţionat mai sus, UPC România a înregistrat o uşoară creştere a acestora în lei. Referitor la veniturile în T2 2012, acestea sunt de peste 112 milioane lei,  comparativ cu peste 107 milioane lei în T2 2011. Dacă ne referim la veniturile pe intreg semestrul I 2012, acestea sunt de peste 223 milioane lei, în creştere faţă de 217 milioane lei în aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile în dolari publicate în raportul LGI sunt influentate de cursul valutar, care, în trimestrul al II-lea al anului 2012 a fost defavorabil, moneda naţională devalorizându-se cu 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, respectiv cu aproximativ 20% dacă ne referim la semestrul I 2012 vs. semestrul I 2011.