UPC România a câştigat 6.600 clienţi în trimestrul trei

UPC România, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din ţară, a anunţat rezultatele finanicare pentru trimestrul trei al acestui an, iar potrivit acestora operatorul a câştigat 6.600 clienţi în ultimele trei luni.

În trimestrul al III-lea din 2013, veniturile UPC România au fost de 34,7 milioane dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 11,3% faţă de trimestrul similar din 2012. În lei, veniturile companiei în T3 2013 sunt de peste 116 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei în T3 2012, ceea ce reprezintă o creştere de 3,3%.

Compania a înregistrat o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la 30 septembrie 2013, la o bază de 1.778.800 abonamente. Comparativ cu T3 2012, baza de abonamente a crescut cu 103.200. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1.160.300 clienţi, în T3 2013 compania câştigând 6.600 noi clienţi.

În T3 2013, UPC a atras 13.800 noi abonamente de televiziune digitală prin cablu, baza crescând până la 456.500. Pe acest segment, creşterea anuală este de 13%. La sfârşitul lunii septembrie 2013, peste 13% din baza totală de televiziune digitală, 60.000 de clienţi, se bucură de TV HD.

Cu o creştere constantă se evidenţiază şi televiziunea prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului al III-lea la 317.500, adică o creştere de peste 7% (21.400 clienţi) faţă de T3 2012.

Creşterea anuală pe segmentul Internet este de 14% (un plus de 44.300 noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii septembrie 2013, UPC oferă servicii de internet către o bază de 361.000 de clienţi. 56% din totalul clienţilor de internet UPC, 196.000 de clienţi, se bucură de Fiber Power de mare viteză*. De asemenea, peste 137.000 de clienţi beneficiază şi de soluţia de WiFi.

La sfârşitul lunii septembrie 2013, 262.900 de abonaţi UPC beneficiază de servicii de telefonie. Comparativ cu trimestrul al III-lea al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de aproape 24% (aproximativ 51.000 de noi abonamente).

„În continuare ne vom concentra pe extinderea ariei de acoperire Fiber Power 200 Mbps contribuind în acest fel şi la atingerea obiectivelor Agendei Digitale, de a oferi conexiuni broadband mai mari de 100 Mbps către 50% din case. Internetul este segmentul din telecom cu cel mai mare potenţial de creştere şi are un impact pozitiv în economie – contribuţia broadband-ului în PIB este de 3,5 miliarde de euro, iar în condiţiile implementării unor măsuri de sprijin, această contribuţie se poate dubla până în 2018”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.