UPC România, companie membră Liberty Global, a înregistrat, în trimestrul trei, creşteri pe toate segmentele în care activează: televiziune digitală, Internet şi telefonie fixă.
Compania a reuşit să atragă noi clienţi, ceea ce face ca, la 30 septembrie 2014, baza de clienţi UPC Romania să fie de 1.165.000. UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care la 30 septembrie 2014 este de 1.889.700 (inclusiv DTH), creşterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 6%: UPC a adăugat 110.900 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut.
Pe segmentul de Internet, o zonă cu potenţial de creştere, UPC a dezvoltat proiecte majore, cele mai mari fiind disponibilitatea produsului de 200 Mbps în toată aria de acoperire internet şi lansarea vitezei de 500 Mbps în 8 oraşe. Totodată, viteza medie în baza UPC depăşeşte 100 Mbps. UPC a câştigat 13.800 noi abonamente de internet în trimestrul al III-lea, creşterea anuală fiind de 17%. La sfârşitul lunii septembrie 2014, UPC oferea servicii de internet către o bază de 420.500 de clienţi, 75% dintre aceştia având internet de mare viteză.
Televiziunea digitală a adus companiei un plus de 22.600 de abonamente în trimestrul al III-lea, ceea ce face ca la 30 septembrie 2014 totalul pe acest segment să fie de 537.400, o creştere anuală de 18% (plus 80.800). La sfârşitul lunii septembrie 2014, aproximativ 28% din clienţii UPC de televiziune digitală (peste 150.000), beneficiază şi de televiziune HD.
Cu o creştere constantă în ultimii ani s-a evidenţiat şi segmentul de telefonie fixă. La sfârşitul trimestrului al III-lea 2014, 311.500 de abonaţi UPC beneficiază de servicii de telefonie. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, creşterea pe segmentul de voce a fost de 18% (aproximativ 48.600 noi abonamente).
“Evoluţia noastră este rapidă şi semnificativă, ceea ce ne confirmă că avem modul de abordare corect, servicii superioare şi o echipă pregatită să livreze clienţilor UPC ceea ce îşi doresc. Beneficiem de întregul sprijin Liberty Global şi suntem perfect pozitionaţi pentru a acoperi fiecare segment de consumatori din piaţă cu soluţiile de comunicaţii şi divertisment potrivite. Trimestrul al treilea a marcat o nouă eră pentru UPC dar şi pentru piaţa de telecom – personalizarea. Am schimbat astfel paradigma, oferindu-le clienţilor libertatea de a-şi construi mixul ideal de conectivitate şi divertisment, dar şi control asupra costurilor”, declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.