Creşterea numărului de abonamente, generată în principal de televiziunea digitală şi internet cu o creştere de 13%, confirmă performanţa peste media pieţei a UPC România. Astfel, numărul abonamentelor la sfârşitul trimestrului 1 a ajuns la un total de aproape 2.000.000 pe toate segmentele de televiziune, internet şi telefonie. Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, compania are un total de peste 65.000 de abonamente noi şi îşi continuă creşterea confirmată în ultimii ani.
Peste 65% dintre clienţii UPC sunt abonaţi ai televiziunii digitale, iar dintre aceştia, peste 35% beneficiază de calitatea HD, UPC fiind în continuare operatorul de cablu cu cea mai mare grilă de canale HD – 34. La finalul lunii martie 2015, peste unul din doi clienţi ai companiei deţinea un abonament de internet Fiber Power. Internetul şi televiziunea digitală cresc şi utilizarea aplicaţiilor oferite clienţilor (MyUPC, WiFree, Horizon Go, UPC Phone) ca parte a experienţei complete UPC.
Veniturile în lei ale companiei au crescut cu 8% faţă de perioada similară a anului trecut iar cele în dolari s-au diminuat pe fondul evoluţiei nefavorabile a leului faţă de dolarul american.
“Rămânem consecvenţi strategiei noastre de a oferi acces clienţilor UPC la internet de mare viteză şi calitate digitală superioară. Acest efort este susţinut şi de planul de investiţii, iar în 2015 avem planificate peste 35 de milioane de euro, atât pentru servicii noi precum şi pentru modernizarea şi extinderea reţelei actuale,” declară Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.