UPC a înregistrat evoluţii pozitive pe principalele segmente (internet, televiziune, telefonie), ceea ce a dus la o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU): la 31 martie 2014, UPC avea 1.862.200 abonamente. Creşterea anuală a numărului de clienţi UPC este de 10.000, la 31 martie 2014 baza de clienţi a companiei fiind de 1.179.500.

Unul din factorii principali care au contribuit la creşterea de aproximativ 7% a veniturilor totale este segmentul de internet, unde s-a înregistrat o evoluţie a veniturilor cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. UPC a atras aproximativ 52.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, reprezentând o creştere de 15%. La 31 martie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power către 395.000 de clienţi, 68% dintre aceştia având internet de mare viteză.

Pentru UPC, conectivitatea reprezintă o prioritate, acoperirea WiFi în casa clientului fiind foarte importantă pentru companie. Aproximativ 50% din clienţii de internet UPC (192.500) au WiFi, UPC estimând că ponderea lor va ajunge la 70% până la finalul anului. UPC România a făcut paşi importanţi şi în zona aplicaţiilor: în 2013 a lansat noi aplicaţii mobile care aduc valoare suplimentară serviciilor – UPC TV şi UPC Phone. Seria lansărilor a continuat în 2014 cu aplicaţia mobilă My UPC. Toate aceste aplicaţii sunt gratuite pentru clienţii UPC, care se pot bucura de mobilitate oriunde s-ar afla.

Internetul reprezintă unul din segmentele cheie pentru UPC România, fiind totodată o zonă cu potenţial mare de creştere pentru industria telecom – rata de penetrare a acestui serviciu în România este sub media europeană (50% vs. 73%). UPC sprijină accesul românilor la internet broadband de mare viteză – în 2013, UPC a făcut acest serviciu disponibil în peste 100.000 de gospodării din 33 de localităţi. Investiţiile constante în reţea au făcut posibilă şi extinderea serviciului Fiber Power 200 Mbps în toată aria de acoperire cu servicii de internet UPC. În prezent, peste 2 milioane de familii din România pot avea acces la internet broadband de mare viteză de la UPC.

„Credem cu tărie în accesul cât mai multor români la internet, indiferent unde locuiesc, şi facem demersuri în acest sens, acoperind cu servicii Fiber Power noi localităţi şi oferind viteze de până la 200 Mbps oriunde suntem prezenţi cu servicii internet. Ne vom concentra în continuare pe acest segment cu un potenţial de creştere semnificativ, urmărind totodată să fim cât mai aproape de clienţii noştri, oferindu-le serviciile şi experienţele pe care ei şi le doresc”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC România & Ungaria.

Compania a înregistrat rezultate foarte bune şi pe segmentul de televiziune digitală prin cablu, câştigând în primul trimestru 15.400 noi abonamente. Creşterea anuală pe acest segment este de peste 13% (58.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii martie 2014, peste 16% din clienţii UPC de televiziune digitală (peste 80.000), se bucură şi de televiziunea HD.

Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de peste 21%, în trimestrul I 2014 compania având o bază de peste 294.500 clienţi cu servicii de telefonie. Din toamna anului 2013, cu aplicaţia UPC Phone, toţi clienţii de telefonie UPC îşi pot folosi minutele şi planul tarifar din abonament pentru orice convorbiri naţionale şi internaţionale efectuate de pe mobil