Compania Liberty Global anunţă schimbări organizaţionale ale operaţiunilor din Europa Centrală şi de Est. Începând cu 1 aprilie 2018, Robert Redeleanu, în prezent Director General al UPC România şi UPC Ungaria, este numit Director General al UPC Polonia.
Robert Redeleanu îi succede lui Frans-Willem de Kloet, actualul CEO UPC Polonia, care a decis să părăsească Liberty Global. De la această dată, Robert Redeleanu va avea responsabilitatea conducerii operaţiunilor din UPC Polonia și UPC Ungaria, care funcționează ca entități separate. De la 1 aprilie 2018, Mihnea Rădulescu este numit Director General al UPC România. Mihnea Rădulescu este în prezent Vice-președinte pentru operațiunile B2B din UPC CEE (Europa Centrală și de Est), coordonând activitățile pentru divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia și Cehia.
Robert Redeleanu a fost numit Director General pentru UPC România în iunie 2015. Anterior, Robert Redeleanu a ocupat funcția de Chief Marketing Officer pentru UPC România, începând cu 2013. Robert Redeleanu şi-a început cariera în cadrul Unilever South Central Europe și, în peste 20 de ani de activitate, a avut o carieră locală şi internaţională, cu experienţă extinsă în operațiuni, marketing şi vânzări în diferite organizații.
Mihnea Rădulescu și-a început cariera în cadrul Liberty Global în 2013 în România unde, ca parte a echipei locale de management a dezvoltat şi implementat o serie de proiecte strategice de succes. Din 2015, Mihnea Rădulescu a fost numit Vice-preşedinte responsabil pentru proiectele strategice şi membru în echipa de top management a UPC în regiunea Europa Centrală şi de Est. Din 2016 a preluat atribuțiile de coordonare ale diviziei Business-to-Business ale întregii regiuni CEE, obţinând rezultate deosebite în ansamblul rezultatelor companiei. Anterior experienţei din Liberty Global, Mihnea Rădulescu a facut parte din echipa Roland Berger Strategy Consultants din România timp de aproape şapte ani, acoperind prin proiectele derulate o arie variată de domenii, cum ar fi dezvoltarea de strategii de creştere sau integrări de companii în industrii precum telecom, bunuri de larg consum sau retail.
Mihnea Rădulescu are o diplomă de master la Norwegian School of Management din Oslo şi este absolvent al Academiei de Studii Economice din București (Relații Economice Internaționale).