UPC România a anunţat numirea unui nou Director Comercial Mass Market începând din data de 23 februarie, în persoana lui Dragoş Militaru. Cu o carieră, inclusiv internaţionalã, în domeniile marketing şi operaţiuni, el a venit de la The Coca Cola Company, unde, în ultimii trei ani, a deţinut diferite funcţii de management, de la Market Manager pentru România şi Moldova, la Director de Operaţiuni pentru pieţele Europei de Sud-Est ale companiei, coordonând în total 7.00
UPC România a anunţat numirea unui nou Director Comercial Mass Market începând din data de 23 februarie, în persoana lui Dragoş Militaru.
Cu o carieră, inclusiv internaţionalã, în domeniile marketing şi operaţiuni, el a venit de la The Coca Cola Company, unde, în ultimii trei ani, a deţinut diferite funcţii de management, de la Market Manager pentru România şi Moldova, la Director de Operaţiuni pentru pieţele Europei de Sud-Est ale companiei, coordonând în total 7.000 de angajaţi din 7 ţãri.
Cariera lui Dragoş Militaru (foto) s-a consolidat alături de Coca Cola HBC, apoi The Coca Cola Company, unde a ocupat poziţii de management pe diverse segmente de piaţã cum ar fi dezvoltarea de noi produse (lansarea Burn, Cappy, si integrarea apelor minerale Dorna), proiecte comerciale strategice, dezvoltarea noilor oportunitãţi de afaceri. Înainte de a se alãtura echipei UPC, Dragos a ocupat poziţia de Director de Operaţiuni pentru pieţele Europei de Sud-Est ale The Coca Cola Company.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.237.000 de clienţi în 200 oraşe.