UPC România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii a anunţat astăzi lansarea unui nou portofoliu de produse care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi configura pachetul de servicii, reducând în acelaşi timp tarifele. „Fiecare client are posibilitatea de a-şi compune singur pachetul de servicii – 2Play sau 3Play – conform nevoilor sale. Suntem singurul operator de pe piaţă care oferă aşa ceva”, a declarat Dragoş
UPC România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii a anunţat astăzi lansarea unui nou portofoliu de produse care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi configura pachetul de servicii, reducând în acelaşi timp tarifele.
„Fiecare client are posibilitatea de a-şi compune singur pachetul de servicii – 2Play sau 3Play – conform nevoilor sale. Suntem singurul operator de pe piaţă care oferă aşa ceva”, a declarat Dragoş Militaru, Director Comercial UPC România.
„În conceperea noului portofoliu UPC am luat în calcul dinamica nevoilor si aşteptărilor consumatorilor, dorind să venim în întâmpinarea lor într-un context macro-economic dificil”, a mai spus Militaru.
Clienţii UPC au la dispoziţie peste 60 de combinaţii, însă există şi pachete predefinite.
În ceea ce priveşte televiziunea digitală, există trei abonamente Optim, care include 60 de canale şi are un preţ de 24,8 lei, Familia cu 93 de canale şi un cost de 37,2 lei şi Maxim care costă 62 de lei şi include 115 canale. În plus, opţiunile HD şi DVR pot fi achiziţionate acum de către toţi clienţii abonaţi la serviciul de televiziune digitală, indiferent de pachetul deţinut.
Viteze mai mari şi preţuri mai mici la Internet
UPC a crescut viteza la Internet şi a făcut o reducere de peste 30% faţă de costurile anterioare. Utilizatorii pot avea Internet gratuit la o viteză de 256 kbps download şi 64 Kbps la upload, clienţii trebuind să plătească doar o taxă de administrare de 49,6 lei la activarea serviciului, sau pot alege unul dintre abonamentele de 3 Mbps, 15 Mbps sau 25 Mbps la preţuri de 18,6 lei, 31, lei sau 37,2 lei.
În cazul serviciilor de telefonie se păstrează caracteristicile anterioare, la care se adaugă preţuri reduse şi denumiri noi.
„Românii sunt sensibli la preţ şi de aceea am decis să lansăm un nou portofoliu şi să micşorăm preţurile”, a declarat Jack Mikaloff, CEO UPC România.
În privinţa competitiorilor RCS&RDS şi Romtelecom, care se axează în ultima vreme pe canalale de sport, Mikaloff a declarat că fiecare companie are strategia ei şi nu doreşte să comenteze, menţionând însă că şi UPC are un canal de sport denumit Sport 1.
Compania UPC a înregistrat venituri de 30,8 milioane euro în al doilea trimestru din acest an, în creştere cu 1,32% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit rezultatelor financiare publicate de compania americană Liberty Global (LGI), proprietarul operatorului. În prima jumătate a anului, compania a înregistrat venituri de 62,3 milioane euro, în creştere cu 2,3%, faţă de anul precedent.
Conform raportului Liberty Global aferent trimestrului doi, la data de 30 iunie 2010, UPC România avea: 1.178.500 clienţi de televiziune (737.100 la analog, 254.000 la TV digitală si 187.400 DTH – televiziune prin satelit), 263.500 clienţi Internet, 147.400 clienţi telefonie fixă şi 1.600 de angajaţi.
SURSA: UPC