UPC, unul dintre principalii operatorii de cablu TV de pe piaţa locală, va majora de la 1 marite facturile tuturor abonaţilor.
Facturile abonaţilor UPC vor creşte din martie cu 2,23/lună (TVA inclus).
''Te informăm că, începând din luna martie 2017, valoarea facturii UPC va fi majorată cu 2,23 lei/lună (TVA inclus), această majorare reflectând o parte din creșterea costurilor de furnizare a serviciilor. Ȋn conformitate cu prevederile articolului 51 alineatul (7) din Ordonanța de Urgență 111/ 2011 privind comunicațiile electronice, în cazul în care nu ești de acord cu aceste modificări, ai dreptul de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri. Ȋn acest sens trebuie să te prezinți personal în orice magazin UPC pentru a depune cererea'', este notificarea primită de către abonați.
Tot din luna martie conținutul grilei de canale TV se va modifica, viteza de internet va crește la 300 Mbps, iar beneficiile serviciului de telefonie vor rămâne neschimbate. Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom.
UPDATE: UPC scumpeşte abonamentele unui anumit segment de clienţi
UPC România își propune, în permanență, să le ofere clienților servicii de internet, televiziune și telefonie la cele mai înalte standarde, astfel încât aceștia să se bucure de cea mai bună experiență de divertisment și cea mai bună experiență de conectivitate, oriunde ar fi. De aceea, la sfârșitul anului trecut, am lansat un nou portofoliu de produse, reconfigurând pachetele noastre de servicii într-un concept simplificat și consolidat care aduce clienților UPC o serie de beneficii prin îmbogățirea grilei de canale și creșterea vitezei de internet.
Astfel, prin acest demers punem la dispoziția clienților noștri cele mai noi servicii UPC și extindem beneficiile către aceștia, venind în întâmpinarea solicitărilor primite de la abonații noștri: simplificăm portofoliul de produse și oferim un plus de beneficii clienților. Unui segment de clienți, alături de trecerea la noul portofoliu de produse, li se va majora prețul facturii lunare, aceasta reflectând o parte din creșterea costurilor de furnizare a serviciilor. Majorarea de preț se aplică doar clienților care au fost informați individual de acest aspect. Toți clienții cărora li se modifică contractul de furnizare de servicii au fost notificați, în prealabil, în mod transparent și individual, prin mijloacele cerute de lege. Toți clienții cu creșteri de tarif au fost informați și asupra dreptului lor de a înceta contractul fără plata de penalități sau despăgubiri. Întregul demers vine în intampinarea nevoilor clienților noștri, oferindu-le posibilitatea de a se bucura de cele mai noi servicii UPC, au declarat oficialii UPC.