UPC România, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu de pe piaţa locală, a încheiat un parteneriat cu reţeaua de magazine Domo în vederea comercializării serviciilor de televiziune digitală.

Clienţii care vin în magazinele retailerului de electrocasnice au ocazia să testeze pe lângă LCD-uri, plasme şi LED-uri şi serviciile de televiziune digitală ale UPC inclusiv serviciile premium HD şi DVR. Clienţii interesaţi au posibilitatea să plaseze o comandă pentru serviciul dorit. Cererea completată în magazin este ulterior procesată de către departamentul de telesales al UPC care validează informaţiile primite şi disponibilitatea reţelei în zona solicitată.

„UPC este încântat de parteneriatul încheiat cu DOMO, clienţii având acum oportunitatea de a experimenta cele mai avansate servicii de televiziune digitalã în magazinele DOMO. Experienţa directă, faptul că pot vedea calitatea serviciului digital pe televizorul ales şi cum funcţionează media box-urile UPC HD şi DVR sunt extrem de importante în decizia de cumpărare a clienţilor”, declară Rui Costa, Director Consumer Products, UPC România.

Noul canal de vânzări lansat de UPC în parteneriat cu DOMO va fi dipsonibil în 28 de locaţii din 20 de oraşe. Oraşele în care va funcţiona canalul de vânzări sunt următoarele: Bucureşti, Bistriţa, Câmpina, Brăila, Buzău, Galaţi, Breaza, Botoşani, Focşani, Bacău, Roman, Iaşi, Târgovişte, Mangalia, Slobozia, Miercurea Ciuc, Odorheiu Secuiesc, Turda, Cluj şi Zalău.

Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.250.000 de clienţi în 200 oraşe, compania fiind afiliată la Liberty Global, Inc, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu.

SURSA: UPC