UPC Romania are programate investitii de peste 10 milioane de euro pentru perioada 2006-2007 in modernizarea sistemelor de gestiune cu clientii, anunta un comunicat al companiei. O parte din aceste investitii au fost finalizate la sfarsitul anului 2006, prin implementarea sistemului cSpire de activare automata a produselor si serviciilor, urmand ca pe parcursul anului 2007, UPC sa instaleze platforma VITRIA ce vizeaza unificarea bazelor de date cu clientii si cresterea accesibilitatii in call-center.
“Si in acest an vom continua programul de investitii pentru a imbunatati serviciile de relatiile cu clientii, pentru a creste semnificativ calitatea produselor si pentru a lansa in cat mai multe localitati oferta Triple Play de servicii integrate de televiziune, Internet si telefonie”, a declarat Georgiana Dragomir, director Relatii cu Clientii UPC Astral. Rezultatele investitiilor UPC din 2006 se regasesc in sistemul de facturare, renuntandu-se la emiterea facturii in avans pentru clientii de televiziune prin cablu. In acest moment, UPC emite facturi clientilor pentru instiintare de plata, la inceputul lunii, iar data scadenta pentru plata serviciilor este ultima zi a lunii respective, se arata in comunicat.
UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu de pe piata romaneasca cu peste 1,3 milioane de clienti in aproximativ 200 de orase. Investitiile companiei de la intrarea sa pe piata in 1992 totalizeaza peste 500 de milioane de dolari, UPC Romania fiind cel mai mare investitor american prezent pe piata autohtona.
Sursa: Capital 23 Ianuarie 2007