UPDATE: „Vom fi atenti sa nu cream concurenta Cosmote”, a declarat Yorgos Ioannidis, seful Romtelecom.  „Serviciul se va adresa cu precadere celor care au nevoie de internet broadband mobil, dar si celor care vorbesc la telefon numai in localitate sau in jurul casei, care nu calatoresc mult, si care vor sa plateasca mai putin”.

Romtelecom va lansa in luna aprilie serviciile comerciale prin intermediul retelei CDMA in 20 de orase si mai multe localitati mici. Compania a instalat deja peste 150 de statii, iar pe masura ce reteaua se va extinde serviciile vor fi lansate si in alte zone.

Potrivit oficialilor Romtelecom, promovarea serviciilor se face la nivel local, în presa scrisă dar mai ales în magazinele companiei şi ale partenerilor, atât prin distribuirea de materiale, dar şi prin comunicare directă cu utilizatorii.

Noutatea pe piaţa românească este serviciul push-to-talk (PTT). Serviciul in jurul caruia se construieste strategia companiei este internetul broadband mobil, insa clientii vor putea opta si pentru servicii de voce la punct fix, internet low-speed şi high-speed până la 3,1 Mbps

Disponibile atat pentru clienţii rezidenţiali cat si pentru companii, serviciile opertaorului vor fi diposnibile pe terminale branduite Romtelecom, produse de AnyDATA, Ubiquam, AccesTEL şi ZTE, optimizate pentru serviciile furnizate în România.

După câştigarea licenţei de comunicaţii mobile pe frecvenţele de 410-415/420-425 MHz, operatorul are de respectat cerinţele minimale pentru acoperirea cu servicii de bandă largă. Acestea sunt: acoperirea a cel puţin 2.500 km de drumuri naţionale europene până la 31 decembrie 2013; acoperirea a cel puţin 55% din teritoriul ţării până la 3 decembrie 2013 şi acoperirea a 100 de oraşe, cu maxim 50.000 de locuitori, până la aceeaşi dată.