Dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor (IMP) a anunţat o nouă metodă de stimulare a vânzărilor. Astfel, clienţii pot locui „de probă” în locuinţa pe care intenţionează să o cumpere. „Cei interesaţi pot opta pentru locuirea de probă într-un apartament similar cu cel ales, gata mobilat până la cele mai mici detalii (veselă, halate de baie, televizor, conexiune Internet), pentru a vedea daca li se potriveşte, cum se înteleg cu vecinii, în c
Dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor (IMP) a anunţat o nouă metodă de stimulare a vânzărilor. Astfel, clienţii pot locui „de probă” în locuinţa pe care intenţionează să o cumpere.
„Cei interesaţi pot opta pentru locuirea de probă într-un apartament similar cu cel ales, gata mobilat până la cele mai mici detalii (veselă, halate de baie, televizor, conexiune Internet), pentru a vedea daca li se potriveşte, cum se înteleg cu vecinii, în cât timp ajung la serviciu”, a anunţat dezvoltatorul Impact. Potrivit reprezentanţilor firmei, noul serviciu, denumit Habiset, este similar unui drivetest auto.
O altă facilitate a acestui sistem este posibilitatea clientului de a renunţa la locuinţa aleasă, avansul fiind returnat. „Orice avans este returnat integral dacă viitorul proprietar nu este mulţumit de apartamentul sau ansamblul pentru care a optat”, mai anunţă Impact.
Scădere mare a profitului faţă de anul trecut
Impact a mai anunţat că va participa la Târgul Prima Casă, desfăşurat la Palatul Copiilor, în perioada 18-20 septembrie.
Dezvoltatorul imobiliar Impact Developer&Contractor (IMP) a încheiat primul semestru cu o cifră de afaceri de 29,6 milioane lei (7 milioane euro), de 2,6 ori mai redusă comparativ cu valoarea de la finele perioadei similare a anului trecut, de 77,6 milioane lei.
Impact a avut la finele primelor 6 luni un profit net de 2 milioane de lei (482.000 de euro), de aproape şapte ori mai redus decât în perioada similară a anului trecut, de 14 milioane lei.
UPDATE: Un week-end de probă
Potrivit reprezentanţilor Impact, clienţii pot sta „de probă“ într-o locuinţă similară cu cea pe care vor să o achiziţioneze pe parcursul unui week-end, perioadă în care îşi pot face o idee în ceea ce priveşte locuinţa.
Pentru a putea accesa oferta, clienţii trebuie să achite avansul pentru locuinţa dorită, care este în medie 5% din preţul de achiziţie, respectiv 2.750 de euro pentru un apartament cu două camere.
„Iniţial am propus ca durata de probă să fie cât mai lungă, de circa o lună, însă am realizat că este greu ca clienţii să se mute efectiv pentru o perioadă atât de lungă, astfel că am stabilit că un week-end este suficient pentru a-ţi face o idee“, a declarat pentru capital.ro Florian Fugaşin, PR managerul Impact.
În cazul în care clientul nu este mulţumit de locuinţă, avansul plătit se returnează. Totodată, perioada „de probă“ poate fi extinsă la cererea clientului.
Promoţia este valabilă până la începutul lunii octombrie şi a fost gândită ca un mod de promovare pe parcursul târgului imobiliar „Prima Casă“ ce se va desfăşura în perioada 18-20 septembrie la Palatul Copiilor din Capitală.
Impact are la dispoziţie trei apartamente în care clienţii pot locui „de probă“ şi mai are în curs de amenajare încă câteva unităţi. Reprezentanţii companiei nu se aşteaptă să aibă mai mult de trei cereri, bazându-se pe faptul că în urma ultimului târg imobiliar au fost vândute trei apartamente.
SURSA: Impact