Reţeaua de magazine cash&carry Metro oferă clienţilor care cumpără un televizor LCD Samsung 32B530 un bonus constând într-un borcan cu castraveţi muraţi Aro de 4,25 litri, oferta fiind inclusă în catalogul cu promoţii valabil în perioada 17 – 31 decembrie.

Televizorul din promoţia reţelei de magazine costă 1.900 de lei, cu TVA, are o diagonală de 81 cm şi este full HD. Acelaşi borcan de castraveţi este oferit şi pentru cumpărarea televizoarelor LCD LG (modelelul 37LG2100, care costă 1.998 lei, şi 26LH2000, la preţul de 1391 lei).

În plus, oferta este valabilă şi pentru pachetul promoţional care include un televizor LCD LG 42LF2500 şi un Blue Ray player LG care costă 2.973 de lei.

Reprezentanţii Metro au declarat că „Ineditul acestei promoţii porneşte de la desfăşurarea acesteia în perioada Sărbătorilor de iarnă, ideea fiind tocmai un punct care ar putea atrage atenţia clienţilor asupra articolelor promovate, apreciind totodată si noutăţile de gen”.

Metro, primul retailer internaţional din România

Grupul german  Metro este primul retailer internaţional care a intrat pe piaţa românească, prin deschiderea unui magazin cash&carry în 1996. În prezent, reţeaua numără 24 de magazine.

Metro Cash&Carry România  a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 6,014 miliarde de lei în creştere cu aproape 5% faţă de 2007. În schimb, vănzările în euro au scăzut în 2008 la 1,48 miliarde de euro, faţă de 1,59 miliarde de euro în anul precedent. 

Grupul Metro mai este prezent pe piaţa românească şi prin intermediul reţelei de hipermarketuri Real, cu 24 de unităţi comerciale.

DETALII:
Descarcă de aici oferta Metro cu promoţiile de castraveţi muraţi la cumpărarea de televizoare LCD.