Incidentul din timpul emisunii „În Gura Presei”, în care laptopul realizatorului a fost distrus în urma unei căderi de tensiune, a fost regizat pentru a promova un nou pachet de beneficii oferit de o companie producătoare de calculatoare! Imaginile care au făcut înconjurul României via YouTube au fost deja folosite pentru un spot care va rula pe Antena 3.
Imediat după ce laptopul lui Mircea Badea a explodat în direct, luni seara, mai mulţi bloggeri, citând surse din interiorul Antenei 3, au acreditat ideea unei înscenări cu iz publicitar. Principalul argument folosit în acuzarea lui Badea este că laptopul din care a ieşit fum nu era cel folosit de obicei în timpul emisiunii, tastatura fiind de altă culoare. Mai mult, oameni care lucrează la realizarea emisiunii „În gura presei” ar fi mărturisit că s-au făcut „repetiţii” pentru ca „momentul” să iasă „surprinzator şi unic”, scrie libertatea.ro.
Lucrurile s-au clarificat după ce, în cursul zilei de azi, Toshiba a anunţat, printr-un comunicat de presă, înlocuirea laptopului prezentatorului, graţie garanţiei „Orice-ar-fi”, pe care compania o introduce la notebookurile vândute în ţara noastră. De altfel, comunicatul a fost postat şi pe blogul lui Mircea Badea.
Garanţia prevede că clientul poate utiliza produsul oriunde, însă dacă nu este complet mulţumit de laptopul achiziţionat, îl poate returna în termen de două săptămâni, iar în primul an compania va înlocui sau va repara laptopul dacă acesta a fost deteriorat accidental sau furat.
Incidentul cu laptopul transformat în spot publicitar
Momentele „de teroare” prin care a trecut Mircea Badea în timpul emisiunii „În gura presei” de luni seara, când laptopul a explodat, sunt folosite de agenţia McCann Erickson într-un spot care promovează beneficiile Garanţiei „Orice-ar-fi” de la Toshiba. Spotul va rula, în curând, pe Antena 3.
DETALII:
Citeşte şi Înscenare sau accident? Nu, publicitate.
Citeşte şi Si? Cine a muscat-o?
Citeşte şi Noul spot Toshiba cu laptopul lui Mircea Badea.