Urgent Cargus a lansat astăzi în teste serviciul său de livrare cu contact redus, care permite livrarea coletelor către destinatari, fără a mai fi nevoie de semnătură de primire, ceea ce reduce la maximum contactul între curier și clienți. Compania a dezvoltat în ultimele zile o soluție având la bază tehnologia mobilă al cărei scop este marcarea primirii comenzii fără schimb de documente, hârtii sau semnătură fizică de primire, se arată într-un comunicat al companiei.

”Noua modalitate de livrare permite curierului nostru să predea coletul destinatarului, iar confirmarea de primire se face cu ajutorul unei soluții mobile. Serviciul de livrare a coletelor către clienți, cu contact limitat se derulează în fază pilot în București, urmând să fie implementat până la sfârșitul săptămânii viitoare în întreaga țară. Limitarea la maximum a contactului uman înseamnă o mai bună protecție împotriva transmiterii coronavirusului și mai multă siguranță, atât pentru clienții noștri, cât și pentru curierii noștri”, a spus Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus. 

Măsuri de prevenție

Compania a implementat deja măsuri de prevenție 360 grade vizând astfel prevenirea răspândirii virusului și protejarea cât mai eficientă a sănătății angajaților și clienților. 

Printre măsurile implementate de Urgent Cargus:

  • Dezinfectarea cu regularitate a suprafețelor de contact în toate punctele de lucru, inclusiv în principalele centre de sortare a coletelor
  • Dezinfectarea regulată a mașinilor care transportă personal
  • Dotarea cu mănuși și măști a curierilor care livrează colete 
  • Instruirea constantă a echipelor de curieri cu privire la măsurile de prevenție, inclusiv a păstrării riguroase a distanței sociale recomandate de 2 m
  • Materiale de dezinfectare dispuse la intrarea în toate locațiile Urgent Cargus, astfel încât să fie redusă posibilitatea expunerii la virus 
  • Dotarea cu mănuși de protecție a tuturor angajaților care manipulează coletele 
  • Verificarea zilnică a stării de sănătate a echipelor cu termometre digitale, cu măsurare la distanță, pentru a monitoriza riscurile la cel mai mic detaliu posibil
  • Desfășurarea activității de birou de acasă, acolo unde a fost posibil 
  • Informarea regulată a întregii echipe, din toată țara, despre măsurile luate și despre prevederile legale, astfel încât să fie la rândul lor responsabili în privința respectării normelor de igienă și a distanței sociale.

O echipă de manageri din conducerea Urgent Cargus monitorizează 24 de ore, 7 zile din 7 situația din companie, starea echipei, relația cu clienții, evoluția pandemiei și măsurile impuse sau recomandate de Ministerul Sănătății și Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, care sunt, apoi integrate în procedurile de lucru din companie.

„Continuăm să căutăm soluții pentru a spori protecția clienților, curierilor și tuturor angajaților noștri. Ne concentrăm să menținem fluxurile de livrare funcționale și fără întârzieri. Pe măsură ce situația ia amploare, anticipăm nevoile clienților și ne pregătim să putem răspunde rapid noilor cerințe generate de context, astfel încât să continuăm livrările în cât mai deplină siguranță”, a adăugat Jaroslaw Sliwa.

Urgent Cargus este una dintre cele mai mari companii de curierat din România, cu o experiență de 30 ani în domeniu. Echipa Urgent Cargus numără în prezent peste 5.000 de angajați și colaboratori care asigură servicii de curierat către clienți persoane fizice și companii, printr-o rețea națională de 73 de centre de sortare și depozite, 68 de agenții „Urgent Cargus Ship & Go” în toată țara și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat.