Începând cu luna martie 2012, peste 120 magazine de pe piaţa românească s-au afiliat francizei de comerţ tradiţional, adăugându-se celor 80 magazine „La Doi Paşi” deja funcţionale la acel moment.
Lanţul de magazine de cartier Mic.ro, intrat în insolvenţă în februarie 2012, ajunsese după primul an de funcţionare (aprilie 2010 – aprilie 2011) la un număr total de 461 de unităţi în Bucureşti şi în alte 34 de localităţi.
Cele mai multe magazine „La Doi Paşi” au fost înregistrate în regiunea de nord, cu 70 de unităţi, urmată de regiunea de vest cu 68 de magazine şi zona de sud cu 62 de magazine.
„Este o evoluţie la care ne aşteptam, având în vedere succesul magazinelor pilot implementate anterior şi numărul mare de solicitări primite. Suntem încrezători în succesul acestui program, tocmai pentru că a fost conceput în aşa manieră încât să reprezinte un suport real pentru micii comercianţi independenţi şi suntem mândri de faptul că avem deja una dintre cele mai mari reţele, ca şi număr de magazine, la doar două luni de la anunţarea conceptului pe piaţă”, a declarat Marc Carena, director management clienţi METRO Cash & Carry România.
Francizorul „La Doi Paşi” oferă micilor comerciaţi care vor să se afilieze reţelei cursuri de instruire, consultanţă pe toată perioada desfăşurării parteneriatului şi asistenţă în programele de marketing. Programul dezvoltat de METRO permite proprietarilor de magazine să-şi păstreze independenţa financiară şi operaţională, pe durata întregii colaborări.
METRO Cash & Carry este prezent în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde euro în 2011.