Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat că Metrorex ”a fost un loc bun unde să te angajezi”, dar că acum se lucrează la o nouă organigramă şi vor urma restructurări de posturi.

”La Metrorex se lucrează la o organigramă, din câte înţeleg, am mai spus asta, nu eu conduc Metrorexul, am găsit un director general care şi-a făcut o treabă foarte bună acolo, au un Consiliu de Administraţie profesionist cu oameni aduşi din industrie, cu experienţă şi ei lucrează la asta. Îmi spun că organigrama e destul de împănată, cu posturi un pic inutile. A fost un loc bun unde să te angajezi”, a declarat Cătălin Drulă, marţi seară, la TVR1.

Întrebat dacă vor exista restructurări de posturi, dacă vor fi daţi oameni afară, ministrul Drulă a răspuns afirmativ:

”Răspunsul ar fi da, pentru restructurarea şi optimizarea acestor companii”, a mai precizat Cătălin Drulă

Probleme la Metrorex

„Metrorex încasează lunar 50 de milioane de lei din subvenţie de la bugetul naţional, iar 11 milioane de lei vin din bilete şi au cheltuieli de 100 de milioane. Înseamnă că lipsesc lunar 39 de milioane, care sunt pierdere.

Dacă facem o majorare tarifară în zona rezonabilă poate mai aduci 2, 3, 4 milioane, dar în niciun caz nu închide această gaură. Problema este cauzată în principal de cheltuielile cu salariile – 60 de milioane de lei lunar”, a declarat Cătălin Drulă, în luna mai, într-un interviu acordat Radio România Actualităţi.

Ministrul Cătălin Drulă a mai vorbit atunci şi despre unii angajaţi Metrorex care există în acte, însă nu au trecut pe la muncă niciodată sau aproape niciodată.

„Avem şi informaţii că există angajaţi care nu au trecut pe acolo niciodată sau aproape niciodată. Sunt controale, verificări pentru a-i identifica pe aceşti indivizi. Nu mă surprinde avînd în vedere cum s-au făcut angajările”, a mai declarat oficialul de la Transporturi.

Sursă foto: INQUAM Photos, Octav Ganea