Andrei Ursuleanu vine de la ThinkDigital, agenția de digital media unde a coordonat, timp de aproximativ șase ani, proiecte de tehnologie, afliliere și producție video. De asemenea, are o experiență de peste zece ani în media, făcând parte în trecut din echipele de vânzări ale unor publisheri renumiți precum Netbridge și Realitatea-Cațavencu.

În noul său rol în cadrul companiei Ringier România, Andrei Ursuleanu va coordona departamentele Sales, Ad-Ops și Research, alături de George Ștefănucă.

„Ținând cont de dinamica specifică mediului online, jucătorii semnificativi din piață trebuie să se îndrepte activ către zona de R&D, trebuie să fie capabili să localizeze trenduri globale de media sau să inoveze constant pentru a rămâne importanți pentru advertiseri și agenții, astfel că Ringier își propune să-și consolideze poziția de lider al pieței, nu doar după criteriul cifrelor (un indicator important, dar nu suficient), dar și după relevanța proiectelor ce vor urma în perioada următoare”, susține Andrei Ursuleanu.

Pe termen mediu şi lung, principalele obiective strategice ale echipei comerciale Ringier România, cu noua conducere mărită, vizează dezvoltarea și monetizarea unor noi proiecte ce îmbină componente Video, Native și Data-driven. Astfel, Ringier România, cel mai mare trust de media și regie de vânzări (conform SATI), își va consolida și extinde succesul înregistrat până în prezent cu proiectele sale care duc piața românească de publishing într-o nouă eră, unde conținutul de calitate și milioanele de cititori care îl consumă sunt o realitate.

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.

AGERPRES