Ursus este oficial noul sponsor principal al echipei nationale de fotbal, in urma semnarii contractului dintre Federatia Romana de Fotbal (FRF) si compania SABMiller ce detine marca de bere premium.

Stephan Weber, preşedinte Ursus, Harry Ioncica, senior brand manager Ursus, împreună cu Mircea Sandu, preşedinte FRF şi cu Ioan Angelo Lupescu, director FRF, au fost cei care au oficializat, pe 21 ianuarie, semnarea noului contract de sponsorizare in cadrul unui eveniment organizat la Muzeul Naţional de Artă Contemporană.

“Parteneriatul cu sportul rege, mai exact cu elita fotbalului românesc, echipa nationala de fotbal, este o alegere naturala. Ne dorim o echipa castigatoare, dar, mai mult decat atat, ne dorim un joc de calitate, suporteri care sa se bucure de fotbal si oferim toate conditiile pentru un spectacol fotbalistic la superlativ“, a declarat Stephan Weber, preşedintele Ursus Breweries.

La randul sau, Mircea Sandu, preşedintele FRF, a mentionat ca este important sa aiba alaturi un partener puternic cu o personalitate de marca potrivita echipei naţionale, iar Ursus raspunde dezideratelor FRF de imagine si susţinere.

Contractul cu noul sponsor al echipei nationale de fotbal s-a incheiat pe o perioada de patru ani, valoarea acestuia fiind estimata la circa 6,8 milioane de euro. “Este un moment istoric pentru fotbalul romanesc. In această criza economică globala, multi parteneri reziliaza contracte in Formula unu sau in fotbal, in timp ce Ursus vine sa ne sprijine. Valoarea contractului este confidentiala, dar pot spune ca este de cinci-sase ori mai mare decat intelegerea avuta cu fostul partener”, a spus Ionut Lupescu, directorul general al FRF.

Bergenbier, brand detinut de InBev Romania, a fost sponsorul echipei nationale de fotbal in ultimii zece ani, perioada in care a detinut trei contracte consecutive de sponsorizare. Potrivit oficialilor federatiei, valoarea ultimul contract cu Bergenbier a fost de aproximativ 500.000 de euro anual.