Ursus Breweries impreuna cu agenţia de publicitate Publicis România lanseaza noua campanie de promovarea a brandului de bere Ursus Premium. Clipul publicitar face parte din seria « Momente de succes" si il are drept personaj central pe Valentin Vasilescu, cel mai tânăr coordonator de cascadori din România şi primul român membru al Taurus World Stunt Academy, instituţia ce oferă titluri onorifice ca recunoaştere a înaltului standard profesional î
Ursus Breweries impreuna cu agenţia de publicitate Publicis România lanseaza noua campanie de promovarea a brandului de bere Ursus Premium.
Clipul publicitar face parte din seria « Momente de succes" si il are drept personaj central pe Valentin Vasilescu, cel mai tânăr coordonator de cascadori din România şi primul român membru al Taurus World Stunt Academy, instituţia ce oferă titluri onorifice ca recunoaştere a înaltului standard profesional în cascadorie. Filmarile au avut loc intr-o fabrica dezactivata din Giurgiu iar pregătirile au durat timp de o săptămână pentru ca locul să ajungă la stadiul de platou de filmare cu tot ceea ce presupun secvenţele filmate.
Pentru filmarea spotului a fost nevoie de 3 maşini pregătite special pentru cascadorie, de un efectiv de 7 militari echipaţi cu veste şi căşti antiglonţ de ultimă generaţie, un TAB C79, un autoturism de teren ARO pentru intervenţie, adaptat condiţiilor de luptă din Irak, si peste 2.000 de cartuşe de manevră. De asemenea, echipa de efecte speciale a incendiat peste 100 de cauciucuri pe parcursul filmarii.
Campania de comunicare Ursus Premium se va desfăşura în perioada ianuarie-martie 2008 pe 19 staţii TV de interes pentru publicul-ţintă.
Data: 11 ianuarie 2008
Sursa: Publicis Romania