„Pentru acest an ne propunem să demarăm activitatea de export pe pieţe din Balcani, prima pe listă fiind Bulgaria, unde vom pătrunde încă din a doua jumătate a acestui an. Am făcur deja demersuri pentru a stabili contacte cu importatori din ţara vecină. Intenţionăm ca exporturile să reprezinte 5-10% din cifra de afaceri”, a spus Cătălin Stroe, directorul general al firmei.
El a arătat că pe piaţa românească utilajele pentru mica agricultura, cum sunt motocultoarele, motocoasele şi motosapele, au tot mai mare succes, anul trecut piaţa fiind estimată la 60 milioane euro, iar pentru acest an se estimează o creştere cu 15%, până la 69 milioane euro.
„Noi am avut anul trecut o cifră de afaceri de 4,7 milioane euro, iar anul acesta sperăm să atingem 6,2 milioane euro şi o cotă de piaţă de 9%. Pentru acest lucru investim în cercetare şi dezvoltare, ultimele investiţii în prototipuri ridicându-se la 115.000 euro”, a spus Stroe.
Produsele companiei sunt destinate mai ales fermierilor care fac agricultură de semisubzistenţă, care deţin între 1 şi 7 hectare, Stroe arătând că cea mai mare parte a clienţilor săi (80%) sunt din mediul rural şi încă puţini din oraşe.
Preţurile motoutilajelor produse la Craiova sunt cuprinse între 690 lei şi 15.900 lei şi sunt comercializate cu ajutorul a 120 dealeri, prin 14 magazine proprii şi trei reţele de magazine DIY (magazinele do-it-yourself).