Campania de promovare denumită "Ultimate Test Drive" permite consumatorilor americani să testeze timp de 30 de zile unul din telefoanele Samsung Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus şi Note 5. Campania este valabilă doar pentru utilizatorii de iPhone şi nu şi celor care au un dispozitiv Windows sau Android, care trebuie să se înregistreze pe site-ul Samsung şi timp de o lună beneficiază de un SIM activat şi un abonament de voce şi date la actualul operator al deţinătorului de telefon iPhone. Clientul nu este obligat să cumpere dispozitivul la terminarea celor 30 de zile. În schimb, Samsung promite că un client care vrea să facă trecerea la dispozitivele sale, la sfârşitul lunii de probă, va beneficia şi de alte avantaje, fără a preciza în mod exact despre ce este vorba.
În ultima perioadă profitul Samsung a scăzut după lansarea noilor iPhone 6 şi iPhone 6 Plus de către Apple dar şi a noilor dispozitive oferite de producătorii chinezi precum Xiaomi. Joi, firma de cercetare de piaţă Gartner a estimat că în al doilea trimestru al acestui an, Apple şi-a majorat cota de piaţă până la 14,6% de la 12,2% în perioada similară a anului trecut. În schimb, cota de piaţă a rivalului sud-coreean Samsung Electronics Co a scăzut până la 21,9% de la 26,2%. AGERPRES