Un milion de căutări de bilete de avion și vacanțe s-au inregistrat pe Vola.ro de Black Friday (18 noiembrie), aceeași cifră fiind raportată și pentru vânzări, respectiv un milion de euro. Potrivit datelor companiei, în primele 15 minute erau deja înregistrate peste 900 de cereri de rezervare pentru bilete de avion și pachete turistice, adică, în medie, o cerere pe secundă.
În total, agenția a primit cereri pentru peste 4.700 de pachete turistice și bilete de avion. În cazul pachetelor turistice, numărul a fost de 50 de ori mai mare față de o zi obișnuită. De asemenea, peste 45% dintre vizitatorii site-ului și-au făcut planuri de vacanță de pe telefonul mobil.
Cea mai mare tranzacție cu bilete de avion de pe acest site a fost de 3.063 euro pentru 27 de persoane. Au fost cumpărate city break-uri la Roma și Praga, precum și vacanțe pentru vară 2017 în Skiathos (Grecia), Kemer (Turcia) și Silema (Malta) sau bilete de avion în special către destinații din Europa. În cazul biletelor de avion, cele mai căutate destinații au fost Roma, Madrid, Berlin, Bruxelles și Londra.
Cel mai ieftin bilet de avion achiziționat a fost de 1 euro, pe ruta Timișoara – Milano, iar cel mai scump bilet a fost de 1530 euro (destinația Bali). Și Paravion şi-a propus vânzări totale de 1,5 mil. euro la ediţia Black Friday de anul acesta.
Compania a vândut deja în intervalul 18-20 noiembrie bilete de avion şi pachete de vacanţă în valoare de 992.220 de euro şi va continua campania weekend-ul viitor, când estimează vânzări de peste 500.000 de euro.
Conform datelor companiei, oferta din primul weekend Black Friday a atras aproape 1,4 milioane de căutări, în creştere cu peste 250% faţă de media zilnică obişnuită. Astfel, internauţii interesaţi de vacanţe au realizat 965 de căutări pe minut, echivalentul a 16 pe secundă pe această platformă.
Datele de trafic se vor menţine şi weekend-ul viitor, când agenţia va propune turiştilor o nouă ofertă, cu focus crescut pe pachetele de vacanţă premium. Şi în ceea ce priveşte bilete de avion vândute în perioada 18-20 noiembrie, s-au remarcat tot cele operate de companiile de linie, respectiv Tarom, Turkish Airlines, KLM, Lufthansa şi Air Serbia.
„Chiar dacă această sărbătoare a shopping-ului este sinonimă cu reducerile foarte consistente pentru majoritatea comercianţilor şi a clienţilor, în cazul nostru am observat un interes crescut pentru destinaţii exotice, premium. În primul val de campanie am înregistrat mai bine de 50 de tranzacţii care au depăşit 1.000 de euro, iar cel mai scump pachet vândut a costat de 3.000 euro. Weekend-ul viitor ne vom concentra tot pe pachete premium, din ce în ce mai căutate în rândul clienţilor noştri”, declară Remus Vişan, director general al Paravion.