Mișcare îndrăzneață pentru retailerul Lidl: intră pe piața românească de turism și pune în vânzare atât vacanțe în România, cât și în Europa.
Potrivit unui anunț al companiei, va fi lansat un magazin online (un fel de agenție online), urmând ca retailerul să colaboreze cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism.
Noul serviciu de travel se numește Lidl Tour, consumatorii având posibilitatea să-și aleagă vacanţa prin intermediul retailerului. Ofertele de vacanță pot fi consultate începând cu 15 iunie 2016. Cu acest serviciu, Lidl este deja prezent în țări precum Germania, Austria, Elveţia, Olanda şi Italia.
Retailerul german Lidl a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei), cu 21,5% mai mult decât în 2014 și un profit net de 172 milioane de lei, de 2,8 ori mai mare, potrivit informațiilor publicate pe Ministerul Finanțelor Publice. Compania are în România o rețea de 195 magazine.
Retailerul Lidl a intrat în România în 2010, atunci când a preluat cele 100 de magazine de discount Plus de la grupul Tengelmann.