Vacanțe de coșmar din cauza curselor aeriene anulate
Mulți pasageri au rămas toată noaptea în Aeroportul din Bologna cu speranța că se va găsi o cursă care să-i ducă acasă.
„Am ajuns la șase aici în aeroport, unde am și rămas, având 20 de ore de când suntem aici, în aeroportul de la Bologna. Am găsit o soluție și ne îmbarcăm la Munchen, mai avem de stat acolo 8 ore și pe urmă la Cluj. Costuri suplimentare, 800 de euro numai biletele de avion la două persoane”, a declarat un pasager.
Oamenii se simt umiliți și spun că au fost lăsați pur și simplu de izbeliște, fără vreun ajutor. De exemplu, pasagerii zborului anulat spun că ar fi putut să le fie asigurată cazarea în Bologna sau să le ofere o alternativă ca să ajungă acasă.
”Toată lumea a rămas pe cont propriu. Noi ne-am cumpărat bilete, stăm aici într-o mare de oameni și așteptăm să mergem la Munchen, sper să și plecăm. Nu ne-a căutat nimeni, nici în legătură cu un alt zbor, nici în legătură cu preschimbarea biletelor, nici legat de cazare”, a precizat o pasageră revoltată pentru Pro TV.
Anunțul companiei aeriene
Compania aeriană spune că nu are nicio vină pentru anularea zborului. Problema ar fi, spun reprezentanții firmei, lipsa controlorilor de trafic aerian, care nu mai fac față numărului crescut de zboruri din timpul verii. Angajații companiei subliniază că nu au găsit nicio variantă de cazare pentru pasageri și i-au sfătuit pe aceștia să își caute singuri camere de hotel.
„Zborul a fost anulat din cauze operaționale – un timp prelungit de așteptare, cauzat de lipsa de controlori de trafic aerian care alocă sloturile de decolare și aterizare combinat cu numărul mare de zboruri gestionat de aceștia, situație specifică sezonului de vară, foarte aglomerat, ceea ce a condus la expirarea timpului de zbor regulamentar al echipajului”, a transmis Wizz Air.
Zeci de zboruri vor fi anulate și în weekend din cauza grevei
„Deoarece sunt planificate greve ale personalului de handling la sol în toată Italia pe 15 iulie, Wizz Air dorește să informeze că durata călătoriei către aeroporturi, check-in-ul și controalele de securitate pot dura mai mult decât de obicei.
Recomandăm cu insistență pasagerilor să își planifice în consecință și să aloce suficient timp pentru a ajunge la aeroport și a efectua toate formalitățile necesare la biroul de check-in, la controlul de securitate și la poarta de îmbarcare.
Chiar dacă grevele sunt în afara controlului nostru, Wizz Air face tot posibilul pentru a minimiza perturbările. Cu toate acestea, compania aeriană este, din păcate, nevoită să anuleze în această zi o serie de zboruri din și spre Italia, care nu vor fi gestionate de către furnizori. Wizz Air le oferă pasagerilor afectați opțiunea rambursării sau a reprogramării.
În cazul în care un pasager și-a rezervat biletul prin intermediul unei agenții/unui terț, recomandăm să ia legătura cu agentul pentru a fi informat în timp util cu privire la situația zborului său. De asemenea, le recomandăm pasagerilor să verifice funcția Flight Status de pe website-ul nostru sau din aplicația Wizz Air pentru a verifica starea zborului înainte de a se deplasa la aeroport”, a transmis Wizz Air.