Efectele crizei economice se fac simţite şi în opţiunile de vacanţă ale românilor, drept pentru care vânzările pachetelor turistice în străinătate au scăzut, în primele şase luni ale anului cu 20%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT). Astfel, datele ANAT arată că românii s-au orientat mai mult spre vacanţe în ţară, pentru că turismul intern a avut o uşoară creştere, co
Efectele crizei economice se fac simţite şi în opţiunile de vacanţă ale românilor, drept pentru care vânzările pachetelor turistice în străinătate au scăzut, în primele şase luni ale anului cu 20%, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT).
Astfel, datele ANAT arată că românii s-au orientat mai mult spre vacanţe în ţară, pentru că turismul intern a avut o uşoară creştere, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. „Criza aduce un beneficiu naţional, iar procentul de 20% este într-adevăr rezonabil, este an de criză şi trebuie să ne aşteptăm la scăderi”, a declarat Corina Martin, pentru agenţia Mediafax.
Preşedintele ANAT susţine că tarifele practicate de hotelieri pe litoral au scăzut în această perioadă cu 20%, în condiţiile în care, anul trecut, preţurile creşteau cu 15%, faţă de anul precedent.
Despre cei care totuşi nu au renunţat la vacanţa peste hotare, Corina Martin susţine că aceştia caută, anul acesta pachete mai ieftine.
SURSA: Mediafax