Un studiu al Sheraton Hotels & Resort, efectuat la nivel global, arată că 64% dintre respondenți se folosesc de ajutorul oferit de reţelele de socializare pentru a-și face planurile de vacanță.
Procentul este mult mai mare în cazul intervievaţilor cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani. De asemenea, 60% dintre cei care au fost chestionați au declarat că folosesc social media pentru a păstra legătura cu prietenii și familia atunci când sunt plecați în concediu. Aproximativ o treime (36%) dintre respondenți au afirmat că mai degrabă se conectează la internet pentru a comunica cu apropiații decât să vorbească la telefon.
Socializarea online, punct cheie la angajare
Studiul celor de la Sheraton a mai indicat că mai mult de jumătate din cei interogați își verifică noii parteneri de afaceri pe rețelele de socializare, iar 60% dintre aceştia au declarat că nu ar angaja pe cineva dacă și-au făcut o impresie negativă în urma vizionării profilului pe internet. Adițional, 54% dintre cei interogați au admis că știu persoane concediate din cauza posturilor pe internet.
Însă, nu crede întotdeauna tot ce se postează. Aproximativ 70% dintre oameni au afirmat că nu sunt sinceri în mediul online, 27% dintre aceștia adminițând că mint puțin, în timp ce 20% declară că posturile lor sunt inventate.