Ministrul Comunicaţiilor, Valerian Vreme, a efectuat o vizită la Centrul Global de Suport Tehnic al Microsoft România, unde s-a întâlnit cu Ronald Binkofski, general manager și alți reprezentanți ai companiei.
România este pregătită să migreze spre tehnologia de tip cloud, eficientizând astfel relaţia cetăţean-administraţie prin reducerea costurilor, dar şi a birocraţiei, a declarat Vreme în timpul vizitei la Microsoft.
Vreme a discutat cu specialiştii care asigură suport tehnic avansat pentru clienţii care folosesc tehnologiile lor din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa afirmând: “într-adevar, cel mai important avantaj al României, aflată într-o piaţa concurenţială, îl reprezintă numărul mare de specialiști în domeniul tehnologic, IT si inginerie”.
Ronald Binkofski a evidenţiat faptul că “ în 5 ani de la deschiderea oficială în 2006, Microsoft România GTSC a devenit cel mai mare centru de acest tip în Europa pentru Microsoft – cei 200 de ingineri care lucrează în acest centru oferă servicii de înaltă expertiză tehnică unora dintre cei mai importanți clienți Microsoft din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, inclusiv clienţi enterprise din România.”
Ministrul Comunicaţiilor a fost interesat de soluţiile de cloud guvernamentale, care să conducă la reducerea costurilor în administratia publică şi la crearea de beneficii pentru cetățenii României. “Folosind o infrastructură de cloud computing, devii mai eficient şi mai ieftin. Din punctul meu de vedere, România este pregătită să migreze spre tehnologia de tip cloud, eficientizând astfel relaţia cetăţean-administraţie prin reducerea costurilor, dar şi a birocraţiei,” a susţinut Vreme.