„Un format se adresează întregii familii, unul este un serial, dar nu telenovelă, şi altul de divertisment“, a declarat Irina Radu, director de programe la Kanal D, fără să dezvăluie mai multe amănunte. Pe lista de posibili colaboratori ai Kanal D mai figureză Mihaela Rădulescu, Vacanţa Mare, Huidu şi Găinuşă („Cronica Cârcotaşilor“), Buzdgan şi Morar (Radio 21). Irina Radu recunoaşte că toţi cer foarte mulţi bani şi are probleme la negocieri, dup
„Un format se adresează întregii familii, unul este un serial, dar nu telenovelă, şi altul de divertisment“, a declarat Irina Radu, director de programe la Kanal D, fără să dezvăluie mai multe amănunte. Pe lista de posibili colaboratori ai Kanal D mai figureză Mihaela Rădulescu, Vacanţa Mare, Huidu şi Găinuşă („Cronica Cârcotaşilor“), Buzdgan şi Morar (Radio 21). Irina Radu recunoaşte că toţi cer foarte mulţi bani şi are probleme la negocieri, după ce presa a relatat despre plecarea vedetei Pro TV, Teo Trandafir, la televiziunea turcească, pentru o sumă fabuloasă. În final, Teo a ales Romantica TV. Kanal D mai negociază pentru diverse formate cu producători independenţi ca Vlad Sterescu (Real TV, companie care produce „Trădaţi în dragoste“ pentru Prima TV), Paprika (companie ce realizează „Schimb de mame“ la Prima TV) sau Adela Harnagea (director general Direct Target, compania care produce serialul „La Urgenţă“ pentru TVR şi fosta producătoare a Big Brother). Lansarea Kanal D este programată la începutul anului 2007. Aproape 70% din programe vor fi producţii proprii. Aflat în plin proces de recrutare, echipa televiziunii nu va depăşi 100 de oameni. Kanal D va investi foarte puţin în filme, pe care le va difuza în principal după miezul nopţii. Ulterior, Kanal D va „intra la bătaie“ pe sport, urmând să cumpere meciuri de fotbal. Televiziunea a semnat pentru distribuţia pe cablu în proporţie de 70%, propunându-şi ca, până în martie 2007, să intre pe întreaga piaţă de cablu.