Vânzări de 40.000 de euro în România pentru parfumurile de nişa Caron

Brandul franţuzesc de parfumuri de nişă Caron şi-a făcut intrarea pe piaţa locală, pe rafturile Beautik Haute Parfumerie, una dintre parfumeriile de lux din România. Potrivit reprezentanţilor Beautik, România este o piaţă nouă pentru aceste marfumuri , iar pentru primul an se estimează vânzări de 40.000 de euro. Cu preţuri cuprinse între 370 de lei şi 1.290 de lei, în funcţie de designul sticluţei care poate fi simplă sau din cristal Baccarat încrustat cu ştrasuri, par

Brandul franţuzesc de parfumuri de nişă Caron şi-a făcut intrarea pe piaţa locală, pe rafturile Beautik Haute Parfumerie, una dintre parfumeriile de lux din România.

Potrivit reprezentanţilor Beautik, România este o piaţă nouă pentru aceste marfumuri , iar pentru primul an se estimează vânzări de 40.000 de euro.

Cu preţuri cuprinse între 370 de lei şi 1.290 de lei, în funcţie de designul sticluţei care poate fi simplă sau din cristal Baccarat încrustat cu ştrasuri, parfumurile Caron au o tradiţie de peste 100 de ani.

„Clientela Caron este una selectivă, este cea a cunoscătorilor, a celor de apreciază luxul, pentru ca pe langă calitatea deosebită a extractelor, sticlele sunt realizat într-un stil unic ce sugerează eleganţa şi rafimentul”, au declarat reprezentanţii Beautik.

Beautik Haute Parfumerie, abordeaza conceptul parfumeriei de nisa, oferind cele mai rare case de parfumuri si cele mai sofisticate arome din toate timpurile. Magazinul este dedicat atat parfumurilor cu o bogata istorie, dar si brandurilor nonconformiste, foarte actuale.

Magazinele Beautik sunt operate de catre Green Net, companie care activeaza pe segmentul de import si distributie de produse dermo-cosmetice pe piata farmaceutica si de retail de peste 10 ani.

Pentru anul în curs Green Net mizeaza pe o cifră de afaceri de 6 milioane de euro.