Campania de Paște derulată de Flanco în rețeaua națională de magazine a generat vânzări totale nete de peste 20 milioane lei, în creștere cu 20% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, anunţă compania.
Flanco a atras în perioada campaniei un număr mare de vizitatori în magazine, dintre care peste 60.000 au ales produsele din oferta specială Flanco.
Televizoarele au rămas vedetele sezonului, alături de mașinile de spălat, electrocasnicele mici, tabletele și telefoanele mobile, cadourile de Paşte fiind de la an la an mult mai variate.
Pentru 2013 Flanco și-a propus o creștere de 15% comparativ cu 2012, când a înregistrat vânzări de 137 mil euro și a urcat pe locul 2 în topul celor mai mari retaileri din România.
“Consider că suntem deja pe direcția corectă și că avem toate șansele să confirmăm și chiar să depășim așteptările privind rezultatele acestui an”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.
De la cel mai scump Smart TV din lume (noul LG 3D Ultra HD 4K), la cel mai nou aparat foto Samsung Mirrorless NX300 (lansat pe 11 aprilie) și până la ultima generație de notebook-uri de la HP (HP Envy TouchSmart Ultrabook 4), oferta Flanco include acum cele mai noi tehnologii și cele mai noi aparate electrocasnice.