Distribuitorul de produse nutritive Herbalife a înregistrat în 2008 vânzări de 2,4 miliarde de dolari, în creştere cu 10% faţă de 2007. De asemenea, compania a raportat un venit net record de 221,2 milioane dolari.

„Deşi 2008 a fost un an record pentru multe elemente financiare inclusiv vânzările nete, profitul operaţional şi câştigurile per acţiune, din cauza unor combinaţii de factori printre care slăbirea economiei la nivel mondial, pieţele volatile ale valutei străine şi tendinţele în volum diminuate în anumite pieţe cheie de-a lungul trimestrului 4, am încheiat anul într-o notă mai puţin intensă. Suntem foarte încrezători în perspectivele pe termen lung ale companiei noastre, deşi nu suntem mulţumiţi de tendinţele de volum recente şi performanţele financiare aferente”, a declarat preşedintele şi CEO-ul companiei, Michael O. Johnson.

Herbalife a anunţat vânzări nete pentru al patrulea trimestru din 2008 de 512,9 milioane dolari, înregistrând o scădere cu 11.3 % comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2007.

Perfomanţele vânzărilor nete în trimestrul 4 au fost parţial legate de declinul pieţelor aflate în top 10 ale companiei, care au scăzut la nivel colectiv cu 8.1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

De asemenea, în timpul trimestrului al patrulea compania a deschis patru noi pieţe – Honduras, Nicaragua, Guatemala, şi Ecuador. Honduras, Nicaragua, şi Guatemala sunt parte a regiunii Mexic şi America Centrală, în timp ce Ecuator este parte a regiunii America de Sud.

Herbalife Ltd. este o companie de network marketing la nivel mondial care comercializează produse pentru controlul greutăţii, nutriţie, şi prode de îngrijire personală. Produsele Herbalife sunt vândute în 70 de ţări prin reţeaua de 1,9 milioane distribuitori independenţi